Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Ja, veit jeg har 4 kg mer enn før, men er da ikke nødvendig at den skal se ut som en gravid-mage for det..kunne vel heller hengt litt da..æsj..kan jo ikke gå i noen klær som jeg kunne før for jeg synes jeg ser gravid ut..og det blir litt teit på jobben og sånn..Flere som føler de har sånn mage? Tips til å bli kvitt den? Har prøvd sit-ups, tenkte jeg skulle stramme den opp, men ble nesten verre..akkurat som musklene kom utenpå fettet igjen..Må vel bare slanke meg da?
Collet :) Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 He, he... Er som å lese om meg! Nå er jeg riktignok nede i samme vekta som jeg hadde før jeg ble gravid, men litt mage har jeg enda, og den skal vise seg å bli vanskelig å bli kvitt... Nå er det jo slik at for å bli kvitt magefettet så nytter det ikke å ta sit-ups. Kroppen forbrenner fett fra hvor den vil, hos meg er det låra og rumpa som blir slanke, ikke magen... Og selvfølgelig gjør sit-ups magen strammere, men har du ei lita myk fettrand som meg liggende rundt så er ikke den grei å bli kvitt.... Det er klart man kan pine seg gjennom slankekurer med ekstrem fettforbrenning og magre kurer, men da går nok alt fettet på resten av kroppen først, og magen til slutt! Jeg har benyttet litt en personlig trener på treningsstudioet jeg har brukt og hun sier at de aller fleste må regne med at de har litt mere mage etter en fødsel om de er normalvektige og ikke har enorm forbrenning fra før. Huden har strekt seg og det er hovedsaklig det som utgjør dette "ekstra" rundt magen. Og da legger fettet seg der, og magefettet ligger godt! Nå trener jeg der 1 gang i uken og ellers har jeg hund som jeg går/jobber daglig turer med og er masse i aktivitet. Spiser sunt og koser meg når jeg føler for med snacks. Så javel, jeg har litt mere mage enn før... Men, jeg har iallefall ikke strekkmerker! He, he... Magen blir flat når jeg holder den inne, så det blir flat hvis jeg vil! Og det klarer du fint med litt jevnlige sit-ups! Bruk bukser som strammer magen, og juks litt med hold-in strømper og skjørt, og vips er du ganske elegant på jobb! - Vi har jo trossalt født en unge da!! ;-)
snart familie på 5 Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 jeg har oxo gravid mage. Tassen er 1 år og fikk faktisk spørsmål i dag om jeg var gravid igjen. Den er lissom ikke så hegete, men heller struttete. Den begynner jo helt oppe med ribbeina og buler helt ned... Dritt mage... Har ikke funnet mirakelkuren enda, men trener 3 ganger i uka + 3 ganger med 1 times gåing ++++alt styret med en 1 åring.... Driiit mage gir beskjed hvis den plutselig forsvinner....du oxo?
Kakeåndsen Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Må bare smile litt... Ganske nøyaktig 15 mnd siden vesla ble født, og jeg sitter virkelig her med gravid-mage. Er 6 mnd på vei med nr 2 jeg da. Men fra spøk til alvor. Jeg hadde faktisk fått tilbake normal-mage da jeg ble gravid igjen, selv om jeg veide noen kg mer. Tok strømbehandlinger (tei) i en periode, og det hjalp. Det hjalp forresten på andre problemområder som ridebukselårene mine også. Kostet en del penger bare......
lillegy Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 hvor mye måtte du betale? Har nemlig også gravidmage...uten å være gravid.........
Kakeåndsen Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Tror jeg betalte 5000,- for 20 behandlinger. Vi snakker lukke øynene og dra kortet:-)
Kosemaisen :-) Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Hvor får man sånn behandling da?Har de det i Stavanger f.eks?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 De har Bailine i Stavanger. Slanking med elektrisk stimulator som strammer musklene. Hvis jeg ikke husker feil, så ligger dette bak politihuset et sted...
Kakeåndsen Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Vet ikke om de har Tei i Stavanger dessverre. Jeg bor rett utenfor Hamar. Bailine er vel ganske likt, men visstnok ikke like effektivt, men jeg har aldri prøvd det så jeg kan egentlig ikke uttale meg om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå