♥Cherrypie♥ Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 vet den besafen veien 6 kg og kan legges ned.. men tenker litt på den maxi cosi sin..den koster bare 999,- nå på salg å har kosta likemye som besafe sin.. noen med erf? meninger?
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Vi endte opp med izi sleep..har ikke tatt det i bruk enda, men setet virker veldig bra.. synes det er et ekstra pluss med at ryggen kan legges helt ned.. siden små babyer ikke skal sitte lenge om gangen.. izi sleep er større enn de andre bilsetene, noe som gjør at barnet kan bruke det lengre enn de andre.. selv om setet er tungt, virker det mer trafikksikkert enn de andre setene vi så på..maxi cosi og akta graco.. men man har alle forskjellige meninger.. jeg synes personlig maxi cosi er et godt sete, men for bratt i ryggen.. men det er jo litt greit at begge stolene kan brukes på vognunderstell hvis du har det..blir lettere å ta de med seg på kortere butikkrunder.. men litt negativt med izi sleep, er at det ikke har base, men leste om at det kommer i mars..
mammadam Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Jeg kjøpte maxi cosi cabrio fix. Sjekket litt rundt på nettet, og fant ut at det var et av de setene som kom best ut i test. Men det kan jo ha blitt gjort andre tester med andre resultater etter dette. Jeg er litt i tvil om jeg skal bruke setet fra fødselen av eller bruke bag og nett de første månedene. Hva mener dere?
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 har spekulert litt med det å bruke bag og nett..tror de første ukene går jeg for bag og nett, men er ikke sikker..har litt lang vei hjem fra sykehuset, og da kan det være greit og bruke bagen.. selv om de anbefaler å ikke bruke bag og nett..men på kortere turer, blir jeg sikkert til å bruke setet..
Strålende Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har også kjøpt Maxi Cosi Cabrio stol, og er blitt anbefalt at bag og nett er ikke en bra ting... dessuten må vi ha plass til flere barn så kan ikke bruke det. Har bare hørt positivt om maxi cosi jeg... og testene er jo bra. Så er den på tilbud nå så ville jeg kjøpt den ) Jeg har også base til da, syns det er så enkelt å bare kunne klikke setet på plass eller utav... istedenfor å styre med disse selene på lille nurket, tenk om det sover da... Lykke til .. tror nok dere blir fornøyd jeg.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Hvor leste du det??
FebruarM@mma Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Syns det er rart at noen vurderer å bruke bag og nett, når det er frarådet av eksperter! Og det skal ikke så mye til for å forstå at ved en kollisjon eller velt blir barnet kastet rundt siden det ikke er festet i bagen... ( http://www.dinside.no/php/art.php?id=314926 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå