Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Tulla er 16 mnder, og viser interesse for dette, men greia er at jeg ikke finner dugande tegnestifter til henne. Tusj vil jeg ikke bruke da det blir litt vel mye utenfor arket. Men noen gode blyanter hun får godt grep rundt finner jeg ikke. Synes de fleste virker så tunge at hun får problemer med å holde de.
Tredjemann på vei :D Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 hmm... det vet jeg sannelig ikke. Oliver greier fint å holde litt store fargeblyanter, men han tegner litt svakt slik at vi må ha noen litt "myke" farger. Ang tusj, så kan du jo kjøpe sånt plastunderlag av noe slag...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Dumt med tusj for de tegner jo overalt, inkl på seg selv. Jeg kjøpte tykke fargestifter på Ark, de har hun tegnet mye med. De er tykke og gode å holde i, og det beste er at de avgir flotte farger. De er beregnet for barn i tegnestartfasen.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 På helios har de noen kjempefine tegnefirkanter - nesten klosser. Laget med helt ufarlig voks og kjempegode å tegne med. Blir sterke, klare farger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå