Gå til innhold

Fortsatt ømme bryster og øm i magen! Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor lenge brystene skal fortsette å være ømme? Har vært ømme siden uke 5- 6 eller noe sånt, og helt til nå, er i uke 13...uten opphold! Begynner å bli lei! Det er vond og slitsomt!

Jeg føler også et veldig ubehag i magen når jeg bøyer meg, eller når jeg sitter. Det føles ømt og ubehagelig...noen ganger som om det strammer. Vet ikke om det er livmoren eller hva det er. Klarer ikke å ha stramme bukser eller belter over magen, får helt noia av det! Har blitt fortalt av legen at jeg har bakoverliggende livmor, men denne skal visst rette seg opp når man blir gravid... kanskje det har noe med det å gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg, men dette lurer jeg også på så dytter litt jeg! :)

Skrevet

Har hatt ømme bryster til uke 15-16.. etter dette har det vært nå og da... Magen var også øm og rar flere uker, det kommer vel av at ting vokser inni der... =)

Skrevet

Jeg har fortsatt VONDT i puppene mine!! Er nå i uke 20..

Skrevet

Det er nok normalt, det er vel båndene som holder livmoren oppe som strammer fordi livmoren vokser. Er i 16. uke nå, og kjenner denne stikkingen/strammingen mye mer enn da jeg gikk med min første. Puppene er enda ømme, og husker jeg ikke feil, var de ømme hele mitt forrige svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...