Gå til innhold

Prisbevist, ved kjøp av bleier?


LoneK.

Anbefalte innlegg

Har dere merket hvor stor prisforskjellen på bleier er ut fra hvor man handler. Dette gjelder vel spesielt babybleier i de to minste str.

 

Vi bruker Pampers 3-6 kg enda og har sjekket litt prise:

Rema 20.- pr.pakk

Ica, Bunnpris + Prix her er det noen og 40 kroner pr. pakke men du får 4 for 3 på Ica og Bunnpris. Prix - 10 kr medlemsrabatt

Mega noen og 50 kr pr pakke - 10 kr medlemmsrabatt

Meny 64,90 pr pakke

 

Her er det penger og spare!

 

Når det gjelder de litt større størrelsene er også Rema på linje med Prix, Bunnpris og Ica, men de har jo jumbopakker så det blir muliggens noe billigere.

 

Lønner seg vel uansett å følge med når det er tilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble faktisk veldig overrasket over hvor stor prisforskjell det faktisk er. Samtidig som vi er veldig heldige i forhold til noen år siden når pakka kosta 80 kr omtrent.

 

Vi bruker libero 3 - 6 og kjøper på Kiwi. Bleieavtalen. Sparer endel på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handler pampers på rema vi oxo... men bleiene er vel billigst der uansett str...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla på coop marked, førr det e der vi handla tel dagli.. også e det nærmeste butikk... ica nær e like nært, men der e det dyrere og dårligere utvalg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fant også ut at Rema var billigst ved kjøp av Pampers 2. Men nå har vi gått over til Pampers 3. På Rema koster disse 62,- (om jeg ikke husker helt feil) og på Meny koster de 63,-. På Meny får man i tillegg hver 4.pakke gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi handler Libero bleier på Kiwi. Det er jo hver 4.bleiepakke gratis og så pleier vi å handle på Kiwi ellers også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker pampers 2,som jeg kjøper på rema til 20 kr. Når han vokser ut har jeg tenkt å benytte meg av bleieavtalen til meny eller kiwi! Er jo en god del penger å spare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om andre kjeder med bleietilbud? Ica f.eks? finnes ikke meny her og kiwi ligger også et stykke umma så der handler vi aldri!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ica har vel også denne bleieavtalen med kjøp 4 betal for 3.

ser det er noen som lurer lenger opp om man må kjøpe alle på en gang, det må man ikke, - får stemplingskort!

 

Regner med det blir Coop avtale på oss når vi går opp i str om ikke lenge. - kroner i avslag pr pakke på str midi, tror jeg vil lønne seg.

 

Men når vi kommer på str 4 tror jeg det er jumbo pakk på rema som vil lønne seg.

 

Ellers så har de jo faktisk billige brukbare bleier på Lidl, men det er jo ukjent merke da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

handler på prix. er medlem så får 10 kr avslag på hver bleiepakke.

 

Bruker libero..

 

Brukte kiwi i begynnelsen, men handler som regel på prix så derfor var dette lettere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jeg den eneste som bare kjøper bleien i nærbutikken eller? ;)

bryr meg ikke om prosen, det er da ikke SÅ stor forskjell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...