Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Huff, har nå kjent på kroppen hva sjalusi betyr. Har alltid stolt sånn på mannen min, men i det siste har jeg vært så usikker på han. Sikkert fordi jeg føler forholdet vårt har vært litt utsatt med ny baby og mye jobbing for han. Føler meg tilsidesatt og lite prioritert. Vi har hatt det slitsomt begge to og har hakket på hverandre, noe vi ikke har gjort før. Sjekket derfor mobilen hans en gang jeg hadde muligheten. Fant da ut at han har sendt en sms til en jente jeg ikke hadde hørt om før. Jeg så kun svaret hennes, det var altså på nyttårsaften at han sendte denne og hun sendte tilbake. Holdt på å fortæres av sjalusi og innbilte meg det ene og det andre. Fant også ut hvem hun var med bilde på google...huff. Til slutt klarte jeg ikke mer og konfronterte mannen min. Han sa hun er en kollega, jeg tror på han selvfølgelig og følte meg dum. Jeg la meg flat for å ha sjekket mobilen, har aldri gjort det før, men nå følte jeg altså en usikkerhet... Problemet nå er at jeg synes likevel det er litt sårt at han sender sms på nyttårsaften til en ung kvinnelig kollega jeg ikke har hørt om. Han sier han sendte hundre meldinger den kvelden...Uskyldig sikkert, men likevel sårt. Overdriver jeg dette, eller har jeg grunn til å føle meg litt såret og sjalu?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg tror du overreagerer. Kjenner meg litt igjen av å motta sms`er fra mange på nyttårsaften. Også fra kvinnelige bekjente. Vet at min kjære ikke er helt begeistret for dèt, så jeg sier heller i fra at jeg har fått sms. Jeg besvarer også meldingene, å ikke gjøre det synes jeg er uhøflig. Men det ligger ikke noe "bak" besvarelsene. Det tror jeg ikke det gjør fra mannen din heller. Kan være en kollega som har godt øye til han, men det trenger ikke å være gjensidig. Han kan nesten ikke lastes for at andre synes godt om han, vist det er tilfellet her. Men, å sjekke mobilen til partneren er en uting!!! Det hadde jeg blitt sur for, selv om jeg ikke har noe å skjule. Vil hun se i den, kan hun spørre og da får hun det.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Helt enig i at det er en uting å sjekke mobilen, som jeg sa har jeg aldri gjort dette før og valgte derfor å fortelle det. Det er jo en grunn til at jeg gjorde det, nemlig at jeg følte meg oversett, at noe var galt og at han hadde vært mye borte osv. Innrømmet rett og slett at jeg var blitt sjalu, men håpet han skjønte at det var en grunn til det. Og det var han som først hadde sendt sms, den jeg så var svaret fra henne. Mulig jeg overreagerer ja. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Dersom det bare har vært på nyttårsaften, så tror jeg du kan senke skuldrene og slappe litt av. Det er jo en helt spesiell kveld hvor det blir sendt masse sms, også for å være høflig som andre her inne sier. Du sier selv at du føler deg tilsidesatt og lite prioritert, med en baby og mann som har vært mye på arbeid. Med slike forutsetninger skal det ikke mye til, før vi jenter begynner med griller i hodet vårt. Om han til stadighet sender flere sms med denne unge kvinnelige kollegaen sin, så syns jeg du har mer rett til å bli såret om han gjør det "bak din rygg". Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå