Alenemor til 2prinsesser Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Og legg gjerne ved link hvis dere har noe spennende forslag og komme med?? Trenger ikke være store tingen, bare en liten takk for hjelpen greie...
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Vi kjøper kun en fin bukett som h*n får noen dager etter bryllupet!
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Jeg fikk takk og en ekstra avec, jeg! Det holdt i massevis for meg. Men selvfølgelig, en liten bukett eller gjerne en flaske vin i etterkant hadde vært veldig hyggelig. :-)
*Ametyst81* Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Hva med et seidel med navn på? eller en lommelerke med navn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå