Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Vi skal gifte oss i utlandet. I Hawaii, faktisk:-). Billettene blir jo litt dyre. Samt hotell etc...hadde dere forventet at mange gjester skulle kommet? Eller hadde dere bare satset på et rolig bryllup med oss og barna, uten mange gjester? Er det nesten frekt å invitere? Putte press på folk liksom?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Hadde invitert den nærmeste familien jeg og så blir det opp til de om de vil være med.
♥Snulder Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Jeg hadde ikke forventet at noen skulle komme i det hele tatt. Jeg hadde aldri invitert til ett bryllup der nede hvis jeg ikke skulle betalt billetter og hotell for gjestene. Men man kan jo informere alle og si at det hadde vært hyggelig om de kunne vært med.....
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 jeg hadde også kun invitert den nermeste familien, men hadde hatt en uformell fest når vi kom hjem
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Fest når dere kommer hjem og invitert familien, dvs foreldre og søsken.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Nei, jeg synes ikke det er frekt å invitere. Vi fikk innbydelse/beskjed om at et vennepar skulle gifte seg i utlandet. De skrev en sms og mail til sine nærmeste venner og slekt. Det stod at de skulle gifte seg og siden de hadde valgt å gifte seg i utlandet kunne de desverre ikke invitere alle. Men at de som ville var hjertelig velkommen til å feire med dem om de ville det. Da måtte de isåfall betale reisen og oppholdet selv og brudeparet skulle stå for maten om de kom (de måtte da evt ha beskjed slik at de fikk ordnet bord til flere personer). Og at de som kom trengte ikke å ha med gave, for at de kom var en gave i seg selv. Vi satte stor pris på den innbydelsen/beskjeden, selv om vi desverre ikke hadde anledning til å dra.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 synes dere kan invitere, men kanskje ikke forvente at så mange kommer. Gifte seg på Hawaii....Fantastisk:-) Lykke til!
*bubbs* Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Jeg hadde dratt om noen innviterte meg til Hawaii Selvfølgelig hadde vi betalt selv og selvfølgelig hadde vi brakt med oss gave, men vi ville nok ha kombinert bryllupsturen med en ferie for oss selv i tillegg. Det er deilig å kunne ha en unnskyldning for å reise et sted mener jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå