temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har vært så dum å begynne... Flere enn Brude-Snulder og Klættis som har prøvd seg?
Babyonboard ;-) Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jepp...................................... ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 jeg klikka meg inn på det en gang for tusen år siden, og skjønte ingenting annet enn at dette skjønner jeg ingenting av, så gikk jeg ut igjen..... :-) men lykke til!
Babyonboard ;-) Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Og jeg hadde liksom klart å legge dette bak meg............. søren :-/
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Hysj tonetroll!!! Vi har akkurat klart å få ned stressnivået og sinnet...........du må ikke rippe opp i det............Bæibi og jeg holdt til slutt på å få hjertestans vi pga dumme dumme weffriddles:-)) .........men håper du takler stressfaktoren bedre enn oss - LYKKE TIL!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2007 Hvor langt kom dere? Bare sånn i tilfelle jeg lurer på noe... Startet i går kveld, så jeg er ikke lenger enn level 15 på batch 1... Har "litt" foran meg, ja...
Natteravnen* Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Har vore innom, trudde eg hadde litt IQ for slikt men var nok litt for optimistisk der, ja...................... FRYKTELIG irriterande å ikkje få det til.......... men kom liksom ingen vei, eg......... får halde meg til tetris........... c",)
Babyonboard ;-) Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Tetris er bra!!! ;-) dumme dumme weffriddles.....................................
Velve Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 HÆ! lurer så felt på hva dere snakker om. Kan det spises? Drikkes?
Babyonboard ;-) Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 haha... Ikke lure på det Velve ;-) På eget ansvar kan du gå inn på www.weffriddles.com Og så hagler det med enda flere spørsmål etterpå ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå