Gå til innhold

Kjære dere..ang kliping!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er bynt å klipe og klore(17 mnd)..jeg sier nei og mamma fikk ondt osv..men hun LEEEERRR og skjønner ikke i det hele tatt at det er galt:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi, hun hermer sikkert etter noen tenker jeg...;O)

Skrevet

Hun ler i hvertfall ikke fordi du får vondt, men sannsynligvis fordi hun får frem lyder hos deg når hun klyper. Hun vet at dersom jeg gjør slik, så sier mamma "det og det". Også gjør hun det kanskje noen ekstra ganger for å se om det samme skjer igjen :o)

Har du prøvd å overse henne?

Gutten min har klort meg skikkelig i fjeset, prøvde med mye forklaringer og auau. Det fungerte ikke. Han bare lo.

Så nå overser jeg handlingen helt, om jeg bærer han på armen mens han klorer så ser jeg bare rett fram mens jeg fortsatt bærer han. Han har da klora 1-2 ganger til og ser litt forvirret ut.

Sånn holdt vi på i ikke alt for mange dager, og nå har han slutta med det. Men han finner stadig nye steder å klore, lugge og klype, så vi har alltids noe å overse. Men det fungerer såå bra hos oss.

Skrevet

Jeg gjør en av to ting: Enten later jeg som jeg blir kjempe lei meg, da gir han meg en klem. Eller så ser jeg på ham og sier "neimen - heller kose mamma" og holder rundt ham. Han gir meg da klem tilbake. Tror ofte det er et skrik om oppmerksomhet. Gutten min er straks 1,5 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...