Gå til innhold

Termin i mars, skal alle ha voksi, lammeskinns eller dunpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi kjøpte vogna vår kjøpte vi med en vår/høst pose med fleece for inni. Jeg tenker å bruke denne og ha dyne oppå og evt teppe oppå der igjen. Her i Oslo ligger temperaturen på rundt 0 grader nå og regner med at det blir enda varmere før lillegutt kommer. Er det da nødvendig med en stor og tykk pose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har planer om å kjøpe en pose i dun, de trenger en god del varme i begynnelsen, pluss at en ikke trenger pakke de inni mye klær da

Skrevet

jeg skal enten bruke voksi eller lammeullpose.. kommer helt ann på været og temperaturen..men nå bor jeg i nordre del av nordland, så det er jo litt kaldt ennå her i mars..

Skrevet

DUNPOSE!!!

Skal ikke bli varmere fremover desverre. Kulda kommer tilbake og mars måned kan bli ganske kald...

Dunposen brukte jeg sistgang ut april for den kan jo åpnes også, og begynte igjen i september...

Duposen vi kjøpte kan brukes til 3 år og er superlett og grei. Skal kjøpe lik til denne babyen...

Skrevet

har også lurt på det der... men kommer vel til og kjøpe voksi pose, om ikke det blir så kaldt denne vinteren, så er ikke barna så store til høsten igjen så da passer di veldig godt i di posene. deilig og slippe og pakke på di så utrolig mye hvis kulda skulle komme

Skrevet

Hei! Vi har kjøpt Voksipose, etter råd fra flere veninner. Lette å bruke - som hun over sier, trenger ikke å kle på MASSE tøy når det er mildere ute. Greit å ha med bort og - bare knyte opp, så har barnet et eget teppe å ligge på i sofa eller på gulvet. Voksiposen kan man visst brukte til barnet er 3 år. Vel verdt i flg mine "kilder"!

...Lykke til med VALGET!

Skrevet

Du må jo uansett ha en pose neste år, så kan jo like gjerne kjøpe den nå? Sånn tenker ihvertfall jeg.... Fikk i februar sist, og synes å huske at vi brukte posen ganske lenge, hvertfall ut i april. Kan anbefale Voksi på det sterkeste, fikk til og med god plass til den i Simo kombi bag...Så selv om den ser stor ut kan den brettes veldig kompakt. Og den er jo supervarm! Og det er ull, så den puster og regulerer! (dagens reklame...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...