Gå til innhold

mange som har hattt gratis fotografering hos fame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det sånn at man alltid kjøper flere bilder eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal snart , hehe...

Kommer ikke til å kjøpe flere enn det ene gratise tror jeg :P

Skrevet

Vi benyttet oss av dette gratistilbudet forrige jul. Da bestilte vi ett ekstra bilde (likedan som det vi fikk gratis) og vips hadde både bestemor+bestefar og mormor+morfar julegave :) syns ikke et par hundrelapper er særlig mye for fotografering og to innrammede bilder jeg. Dessuten ligger bildene inne på data hos Fame hvis man ønsker å ta fram noen senere :)

Skrevet

men det spør vel hva man bestiller.. har hørt om flere som har gått ut derifra flere tusen fattigere..;) hmm.. lurer på om jeg skal bestille..men samtidig så er det jo ikke så lenge siden vi var hos fotografen...hehe..når hun var 4.5 mnd..og nå er hun 9 mnd...hmmmm

Skrevet

Dersom man får gratis bilde, ville jeg ha gjort det.

Hvis ikke må du betale rundt 875 kr for mini str, eller 875 kr for 25pakk takkekort str.

Vi har benyttet oss av gavesjekk på 500 kr, gratis fotografering + et lite bilde.

De er utrolig flinke, men dyre!

Mange vil nokk si at de lurer folk med gratis eller billig fotografering, og sinnsykt dyre bilder.

Men whiteline-serien, altså hvit bakgrunn, brukes av flere fotografer....så det er mulig å få samme stil billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...