Gå til innhold

Sånne kuler man kjøper på kondomeriet

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å trene oppmusklene i skjeden, kan jeg bruke sånne i stedet for å gjøre knipeøvelsene? Nå i svangerskapet og etter fødselen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, de er kjempefine! Har brukt de før og under sv.skapet.

Skrevet

Jeg kjøpte slike Smartballs, men må si at de ikke funket for min del. Jeg kjente dem nesten ikke, og de kom ihvertfall ikke ut igjen! Akkurat som om de satt fast...

Synes det er bedre å trene uten...

Skrevet

Trener dere også disse musklene før fødselen? Er det like viktig?

Skrevet

De heter Vaginalvekter, og man kan bruke de hele året ellers også ikke bare i forbindelse med fødsler. -de kan kjøpes på Kondomeriet, enkelte apotekkjeder og hos Bandagist.

Dette er "vekter" som man kan bruke for å finne de rette musklene når man skal lære å knipe. Det er forebyggende mot urinlekkasje og det er selvsagt også med på å gjøre musklene i skjedegangen sterkere, slik at man kan nyte hverandre bedre seksuelt!

Vaginalvekter er noe jeg vil anbefale alle å bruke! Den helsemessige gevinsten er merkbar!

Jeg kjøpte mine for ca 4 år siden og har brukt dem flittig. - Setter dem inn når jeg hjemme og vasker hus eller andre huslige sysler, så trener jeg knipemusklene samtidig som jeg gjør noe fornuftig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...