Gå til innhold

Tror dere bør ta en titt på Kranglesiden...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er og har vært mye bråk der idet siste....

Den ene krangler om at han er blitt uthengt...og som svar på dette er den noen som henger ut enda en person, nei ikke med nick, men det henvises til assistert befruktning der de fleste vet hvem denne personen er. Det nevnes yrket til denne personen, og alder. Og den evige leksa om at "hun bør aldri bli mor"

Dette er jo helt jævlig å lese om seg selv? Og ting har alltid som dere vet to sider.

 

Jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne hva Kranglesiden skal være god for!!Den blir IKKE brukt til annet enn drittslenging av andre folk, nick, de som røyker, drikker, er feite, er prøvere osv....

Og JA jeg vet at jeg bare kan la være å gå inn, men når det blir hengt ut personer via peronlige opplysninger da føler jeg at jeg må reagere.

Det er forøvrig ikke jeg som føler meg uthengt.

 

Kan dere gi meg et argument for hvorfor Kranglesiden består??

 

Takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Virtuell pipette

Der var du ja, du var ikke mindre oppmerksomhetssyk enn at du la det ut på krangle også, for å ... starte en krangel kanskje? Og dermed har du sjøl bevist hvorfor kranglesida består. Men kanskje du bare er ennå mer Jesus enn jeg trodde, og ikke ville nøye deg med å spikres på et kors ett sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i h****sikter du til egentlig?

Jeg er en temmelig vanlig person som reagerer på innlegg og svar som sårer og trakasserer folk jeg kjenner. jeg er overhodet ikke noen kranglefant som legger inn teite innlegg på Kranglesiden., Det er det jammen nok av andre som greier utmerket uten min hjelp....

 

Slutt og anklage uten at du har peiling er du snill. Og drive og dra inn Jesus og kors...hallo - er du syk eller noe Virtuell pipette (forresten veeeldig stygt nick!!)

 

HI.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så hårsåre folk er. Innlegget (som nå er slettet) var en opplysning om at det bare er løgn det at noen truer med å spore andres ip-adresser osv. Jeg hadde lagt ut en link der det står svært god info om ip-adresser og sporing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virtuell pipette

Jeg vil si at å anklage andre for å være syk og si æddæbædda du har stygt nick forsåvidt ikke har et så uomtvistelig skjær av friskhet at jeg tenker å bry meg om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære hi

Det var aldri noen uthenging av noen i den orginale tråden,heller ikke i den nye. Jeg skrev nemlig begge trådene og jeg ante ikke hvem denne tullemor var, før du begynte å hyle at hun var uthengt. Dette er kun noe som skjer i ditt hode, og det er stygt gjordt av det mot denne tullemor (som jeg har forstått har mistet spiren sin), og innbille henne at hun er uthengt.

 

Det er fullt lovlig å informere folk om at det ikke går ann å spore opp folk via ip-adresser. Mange som misforstår rundt dette, også meg, inntil jeg leste den artiklen jeg la ut link til.

 

Tipper at det er du som har skrevet på den nye tråden også og fortsetter å hause opp om at stakkars Tullemor er uthengt. Noe hun absolutt ikke er.

 

Ta deg sammen og les trådene bedre før du skriker opp og føler deg eller dine venner som angrepet. Må si det begynner å lukte paranoia av deg.

 

Og moderator, det hadde vært fint om dere leste igjennom tråder litt bedre før dere slette de. Da hadde denne tullemor med en gang kunnet lest at alt var en stor misforståelse. Uansett la jeg ut en ny tråd og håper hun får med seg denne. Det er rett og slett for j*** om hun skal føle seg uthengt og mobbet, når det kun er hennes såkalte venner som innbiller henne at hun er det.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...