Gå til innhold

Hvor lenge borte fra baby på 11 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenke meg å dra bort en weekend med min kjære nemlig. Til dagen er han i bhg og hos farmoren sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel helt opp til deg det? Hva du syns er passe og komfortabelt for deg og barnet.... Jeg for min del hadde ikke klart å være borte fra min baby som snart er 1 år, men alle er forskjellige!

Skrevet

Takk for svar.

Joda, vet at det er jeg (eller vi) som bestemmer. Utrykte meg kanskje ikke klart nok, ønsker nemlig ikke en tillatelse men synspunkter på hva som er greit. Kanskje andre har vært borte fra babyen sin og kan dele sin erfaring.

Vil jo ikke gjøre noe som ikke er heldig for babyen vår...

Skrevet

æ syns du skal dra på tur..

ungen tar ikke skade av det .. h*n kommer ikke til å huske det engang.. e han vant me bestemora si e det jo kjempe flott!!

vi har en gutt på 6 mnd nu snart! å har fått tilbud nu om å levere han hos tanta å onkel så vi kan dra på helge tur !! ta inn på hotell å kose oss!! å jett om vi skal det!!! kommer sikkert til å bli fælt.. for mæ.. men han kommer til å ha det kjempe bra!

Skrevet

Jeg har vært på jentetur fra fredag morgen til søndag kveld uten baby, og det gikk veldig fint :-) Pappaen tok seg av tulla, og de koste seg godt hele helga.

Jeg har også vært på seminar med jobben fra tidlig morgen den ene dagen til sein ettermiddag den andre dagen mens mammaen min tok seg av tulla. Det gikk også veldig bra! Hun var selvfølgelig ekstra interessert i puppen med en gang jeg kom tilbake, men så fort hun hadde fått amme så lenge hun ville, var alt greit :-)

Så lenge han er sammen med noen har ser ofte og føler seg god og trygg på, så går det sikkert veldig greit både for han og dere.

Skrevet

Tusen takk for at dere delte erfaringene deres :-)

Fikk litt lyst til å kaste meg ut i det nå ja... Lengter etter litt kjærestetid, og forholdet vårt som alltid har vært så bra har begynt å skrante litt...

Skrevet

Da synes jeg i hvertfall at dere skal ta dere tid til en alene-kjæreste-helg sammen!!!

La gutten være hos en både dere og han stoler på, og kos dere godt sammen :-D

Skrevet

Kanskje en god investering ja :-)

Men gruer meg likevel. Huff, er ikke så lett alltid :-)

Skrevet

Lurer litt på det samme, må en jobbtur til USA når baby er 10 måneder, tror jeg blir borte 4 dager (lang flytur). Håper det ikke blir krise i heimen. Har noen vært borte så lenge?

Skrevet

Vi skal dra bort i 5 dager - synes selv at det er litt lenge men vi føler ikke at vi har noe valg. Han skal være hos bestmor og bestefar sammen med storesøsteren sin og jeg tror det blir bra. Men jeg gruer meg litt må jeg innrømme....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...