temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Drev ikke du med Weffriddles? Gjør du det enda? Kan du gi meg et veldig tydelig hint på nivå 14 på batch 1....
♥Snulder Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Øhhh... rote litt i notater og papirer her..... Hmmm... det var den ordspill-saken det ja!!! Gå inn på egenskaper på bildet.... der står det pessimist... ikke sant...hva er det motsatt??? Ja nettopp!!.... Sett inn det ordet i stedet og da popper det opp et nytt bilde med noen bokstaver på..... Det var tydelig hint vel????!!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 Ja, det har jeg gjort... Det jeg ikke skjønner er om jeg har kommet til level 15 eller ikke... jeg får det samme bildet en gang til med ledetekst oppe som sier level 15...?
♥Snulder Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Egenskaper på bildet... bytt ut eng med løsningen du fikk i stad....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Dette er skikkelig JUKS jenter!!! ;-)))
Reveenka Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Hihi! Hvilket level er du på da? c",) (spiller ikke dette, jeg altså!)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Jeg ga meg før hjertestans jeg;-)) Sluttet å sove på natten, satt på msn med Bæibi og dro meg i håret! hahahahahaha...............syke syke mennesker og dumme dumme weffriddles.............Sånne ting gjør meg gal, ting skal være litt mer effektivt, jeg er ikke tålmodig, har ingenting å bevise og driter i det!!!!! Djeeeeeeeezes,.............kjenner jeg blir agressiv igjen........HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper du skjønner at jeg tuller mye og da:-) Men dette spillet gjorde meg skikkelig irritert og da vet jeg at det ikke er noe for meg, for jeg vil bare gjøre ting som gjør meg glad og positiv:-)) Tralalallalaaaaaaaaaa
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2007 Syns det er gøy, jeg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Hehehe........vi også syntes det VAR gøy trollet, helt til du står fast i dagesvis på samme bildet og ikke skjønner en dritt:-) La oss høre hvor gøy du synes det er da:-)) Og pass på blodtrykket;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå