Petronella♡mor til to Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Gutten min er snart 8 mnd og gulper fortsatt som besatt. Er såååå lei den evige gulpelukta og ørten bodyskift om dagen. Til dere som også har hatt "gulpunger" når gikk det over??
___ Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Med nr 1 roet det seg veldig mellom 8 og 10 mnd. Da hun var et år var det nesten borte. Kan ha sammenheng med at hun fik mindre melk på denne tiden og mer annen mat.
Monica Geller Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Vi har også en "gulpe-unge". Trasig for oss med all den gulpinga, men hun er selv uberørt av det hele. Nå er hun akkurat blitt 9 mnd, og det ser ut som om gulpinga holder på å roe seg... Nå skjer det faktisk at hun har på seg samme bodyen fra morgen til kveld! Jeg tror det har med utvikling av lukkemekanismen i spiserøret, og det at hun etterhvert får mer og mer fast føde (mindre mme, og dessuten har jeg færre måleskjeer pulver i flaska enn det skal være, slik at melka ikke er for sterk/mektig). Jeg venter fortsatt med å gi henne middagsglass, det virker som at det kommer lettere opp igjen enn annen fast føde. Brød kommer sjelden opp igjen. Dette er mitt tredje barn, og begge storesøskene har også gulpet mye. Det har tidligere avtatt mellom 8 og 10 mnders alder. Så det er lys i tunellen... :-)
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Prøv alternativ behandling som f.eks. refleksolog:) Det har hjulpet oss masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå