Petronella♡mor til to Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Bare lurer på hvorfor dere velger å være anonyme. Alle har jo et nick, men jeg synes veldig mange bevisst krysser av for å velge anonym. Når jeg ser nedover første siden her (i skrivende stund) er nesten halvparten av innleggene signert anonym. Skjønner at det ikke alltid er så moro å legge ut nicket sitt dersom man stiller intime eller ubehagelige spørsmål, men feks når man stiller enkle spørsmål som: - hvor mye veier deres 6 mnd baby - når begynte din baby å spise grøt - hvordan er deres soverutiner etc. Har jeg noe å bidra med svarer jeg på anonyme innlegg også jeg altså, men må jo si at det liksom er litt hyggeligere å svare når man signerer med nick... Bare derfor jeg lurer hvorfor - og poengterer igjen at dette ikke er ment som kritikk til de som velger å være anonyme. )
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jepp, lurer jeg og på. Vet du PT, selv om du skrive IKKE MENT SOM så kommer det nok til å hagle med "la oss anonyme være i fred" "hvorfor bry deg" og den slags:) Jeg får vel signere med..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 jeg pleier av og til å signere med anonym..er mest fordi jeg ofte har fått veldig mye kritikk når jeg har skrevet innlegg.. av og til så tenker jeg meg ikke om før jeg har trykt anonym..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Fordi det innimellom i en stressende verden er godt å være litt anonym, og ikke slippe alle andre inn i mine tanker:)
♥2 små gull♥ Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Grunnen til at jeg gjør det innimellom er hvis jeg lurer på litt "teite" ting, ting som mange her ser på som en selvfølge at man vet. Det er så mange bedrevitere her som roper ut "er du gal, du må jo ikke gjøre sånn!" hvis man har spurt om noe. Og hvis jeg da har stilt et sånn spørsmål med nick, og fått et sånt svar, så føler jeg meg så dum at jeg syntes det er vanskelig å komme inn i en diskusjon igjen etterpå, for da blir jeg sett på som en dårlig og uvitende mor. Jeg spør jo fordi jeg lurer og vil det beste for barnet mitt, ikke for å få høre hvor uvitende jeg er. Det er min grunn hvertfall
Molait Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 jepp, for alle vet jo hvem jeg er..hoho. nei da ikke ment spydig men jeg trooor ikke du vet hvem Molait er;) øh..shit! er jo faktisk en hel del som vet hvem jeg er her når jeg tenker meg om. Inkl. HI. Dærsken. Til deg over: Ja dib-damer kan være en gjeng kaklete bedrevitere. Plukk ut seriøse svar og la resten prelle av. Dissa bedreviterne gir faktisk en hel del høl-i-hue-svar! Så om de sier "er du gaal" så er du mest sansylig ikke det;) Blir jo mer sosialt og hyggelig med nick. Og skulle man ha bæsja skikkelig på leggen..ja assa det ER mulig å bare gå å endre nicket sitt da.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Da lurer jeg på hvorfor du i det hele tatt GIDDER å skrive et slikt innlegg? Har du ikke annen å bry deg om enn om folk vil være anonyme eller ikke? Hilsen ei som har et kjent nick men velger og være anonym nå for og "plage" deg litt !
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er anonym av og til når jeg svarer på / legger ut ting der vi kan bli gjenkjent av folk som kjenner oss. Feks lengde og vekt ved fødsel og ved kontroller. Har ei stooor jente, og dersom det er folk som kjenner oss her, husker de nok disse målene. Og jeg vil ikke at de skal vite nicket mitt. Vil være anonym. Litt hysterisk kanskje, men det er min grunn..
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 dette er jo et forum for oss med unger 0-1 år.mange førstegangs og usikkre mammaer.men jeg også har lurt veldig på hva man må være anonym for hele tiden.å spørre om sånn enkle ting som feber,grøt osv.da trener man det vel ikke? svarer på anonyme jeg også,men merker at det er ikke like morro.men det kommer an på hva det er =) anonymknappen er jo her for at vi skal kunne bruke den,men.....å om noen kommer med "kjeft" og kvasse svar...hva så? man er ikke dårlig mamma uansett.er jo derfor man spør,for å få svar.så da lukker dere bare øra for slikt.vanskelig,men det går =) å ja...kan jo slenge med det også....jeg fikk nr 5....men,jeg er en av di som har spurt om ting her inne som "alle" skal vite =) føler meg jaggu usikker selv innimellom,hehe.men bruker nicket =)) heier for at anonyme skal krype ut av skjulestedet sitt,når det er mulig =0) heia heia heia ;o) ha en fin dag skulle vel vært anonym nå da....hehe
Petronella♡mor til to Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. februar 2007 Hehe - det plager meg så absolutt ikke... Var bare nysgjerrig, har tenkt på det noen ganger og fikk lyst til å spørre, itt´no værre enn det... )
Molait Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Ja for det er så mange med nr,.5 herr inne at iiiingen hadde kobla dett var deg attpåklatt;) Var anonym øverst jeg, men tok ikke mange sekundene før det tikket inn "ferska" på mns..hihi Jo HI: Drit og dra!
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 å jeg skulle svare eg på dette med anonyme...men det ble til di anonyme...mohehehehe =0) ¨jaja,det er mandag........kan jeg skylde på det??? ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå