Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Hva vil dere anbefale til sydentur med baby på snart 6 mnd? Noen med erfaringer?
mai mammaen til to Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 leilighet... da har du kjøleskap.. og har muligheten til å varme opp middag og grøt til babyen...
Luni og go'gutten =) Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har aldri reist med baby, men tror jeg ville anbefalt leilighet fordet ) Så mye letter med mat og oppbevaring, mye større plass (som regel), og slipper å trave gjennom lange hotellkorridorer for å komme til rommet. Tipper det er enklere med leilighet )
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 absoulutt leilighet. altgår jo, men på hotellrom blir det knapp olass. har prøvd begge deler.
___ Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har prøvd begge deler. Leilighet var klart best. Da hadde vi kjøleskap og kokemulighet + at vi kunne legge vessla på et annet rum enn der vi var om kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå