Gå til innhold

Lille propell er forkjøla.. 4 mnd:( råd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er jeg også,,, vi hoster og nyser. jeg har vondt i halsen også, så da har vel han det og??

ikke feber på noen av oss..han smiler og virker ok,bortsett fra hosten liksom..også er han hes ...

ringe lege?

kan han sove ute i vogna i dag hvis formen ikke forverrer seg i 12 tiden?

noen som har råd?

skal vi bare kose oss inne og sove og amme mye i dag?

takk for svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og god morgen!

Stakkars liten!

Jeg har egentlig ikke noe mye råd å komme med, for har lurt på det samme selv i det siste... Junioren her her vært tett og forkjølet også. Er så fælt når de er syke. I natt hostet han så han kastet opp (ikke noe vanlig gulp her nei - det var oppkast over hele meg og hele sofaen), stakkars. Skal heldigvis på kontroll i dag, så skal få helsesøstra evt. legen til å lytte på ham.

Ville bare ønske deg og propellen god bedring:-)

Skrevet

god bedring til dere og ;)

Skrevet

ja amming hele dagen er lurt:) og dryppe nesen med saltvann. la han ligge lett oppbygd i senga.

ville ikke ringt lege dersom han ikke har vedvarende høy feber, slapp og spiser dårlig, anstrengt pust ( puster mest med magen da og ikke med brystet liksom og har inndragninger i ribbena...og evt høy pustefrekvens).

Irriterende med forkjølelse og varer ofte lenge. gutten vår var syk for 2 uker siden med høy feber og hoste. pga dårlig matlyst og anstrengt pust var han en tur hos legen men hadde ikke crp stigning. fikk "hostesaft" som hjalp på hosteriene. Men sluttet med den etter ei lita stund og hoster litt fremdeles. i natt hostet han til han brakk seg, så det kan sitte i ei stund...desverre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...