Gå til innhold

Kyssing og sånt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror for at beholde kjærligheten i et forhold så bør det finnes en masse berøring. Da tenker jeg på sån vardagslig berøring, som et stryk over kinden, på armen. Samt et blikk, en sms, noen ord som gjør en glad mm.mm

Ikke minst jenter, vi må ikke glemme å kysse!!! Vi kysser på ungene våre hele tiden...Men når klinet vi med mannen vår sist???...:-)))).

Det er vel kanskje noe av det samme med vennskap også...minus noe klining da:-)))

Som foreks gummis flotte ord til phantomet...

Sov godt jenter... Jeg har snudd døgnet i gjen.. Natta...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God påminnelse! Her i huset sover en liten going med puppen i munn så husets voksne mann sover på vippen, ytterst på senga...Men; vi husker på å klappe og kose litt innimellom om dagen...helt til treåringen brøler; det er JEG som skal ha kooooos!

Lykken er...

Skrevet

Helt sant Ronja! Her er vi ganske flinke:) Minstejenta blir supersjalu når pappa tar på mamma, men det er bare festlig!

Skrevet

Så sant som det er sagt! Vi har blitt mye flinkere til å kysse i det siste - for gubben har sluttet med snus! c",)

"Mamma og pappa er kjærster!!!" gauler alle revungene da!

Skrevet

He he he, jeg ser dere for meg der dere kliner i vei!!

HERLIG!! Mer klining for alle!!

Skrevet

vi koser og klemmer og kliner og tafser og kysser og alt.....

he he he he.........hva heter den svenske filmen igjen.......???

jeg ler..

Skrevet

Men Dritgrei!!! Du tafser da vel ikke på mannen før dere er gift!!!!!!

Skrevet

nei det var sant..... også jeg som er kristen og alt....... nei nei nei.... tafsing? hva er det?

Skrevet

Hadde jeg AAAAALDRI trodd om deg altså.... der ser du hva som kan skjule seg bak fasaden hos folk....Hrmf..... HIHI

Skrevet

mm

ulv i fåreklær....

Skrevet

Ja, det er jeg helt enig i!!! Vi kan da aldri gjøre for mye av positive ting eller si for mye positivt til andre?

Sambo og jeg klemmer og tar mye på hverandre. Skikkelig klinings er herlig;-))

Og ungene får jo kos og klem i doser:-)

Søsteren min sa en gang at alle som er single, burde få dekket gratis massasje på lik linje som medisin, for det er så viktig med fysisk berøring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...