SK&Maylen Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 ett år som aleine mamma!! Idag er snuppa ett år gammel, fy som tida flyge!!! :)
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Gratulerer med ett åring:-)Tiden går altfor fort ja...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Har det vært slitsomt? Sikker et dumt spørsmål, men jeg er inne på tanken av å gå fra samboer. Det har raknet totalt her, og jeg vil heller at vesla skal komme fra et ødelagt hjem enn å bo i et. Dette går meg helt på nervene, og det er ikke bra for henne når mamma ikke er seg selv :/
winneboo Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Grattis til Maylen, og til deg som har overlevd..hehe.. bare 17år igjen så er de myndige..hehe jipp
SK&Maylen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2007 Slitsomt er det om man er aleine eller to trur eg! ALle unger har sine dårlige dager uansett! Men for å svare deg litt skikkelig, så egentlig ikkje, men eg har ikkje vert vant til noe anna! Pluss at ho er faktisk en drøm å ha me å gjøre! Er enig i tankegangen din om ødelagt heim! En klare seg heilt fin som aleinemamma, og om du i tillegg får en bra samværsavtale med pappan, så blir det mindre slitsomt
SK&Maylen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2007 Vi er flink Ja, men vi har forsørgeransvar til de er 20 Så 19 år igjen! hehe
Snuppa! Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Gratulerer med 1 åring vennen!! Stor bjørnebursdagsklem
SK&Maylen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. februar 2007 Tusen hjertelig snuppa Det er så rart, og koselig, hehe
Snuppa! Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Ja,det er rart å tenke på,tida går altfor fort!! Om 2 mnd har jeg 2 åring,hjelp
SK&Maylen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. februar 2007 Herregud, e det ikkje dritrart
Singelmamma og banden Skrevet 6. februar 2007 #13 Skrevet 6. februar 2007 Dette året fyller eldste jenta mi 7 år! Ho begynte på skolen nå i høst. Vært alenemamma hele tiden for henne, og fikk nr to for snart tre år siden, enda mer alene (100%). Venter nr tre i april, på nytt alene, men begynner jo å bli vant til det ;-) Om 6 - 7 år kan jeg bruke den eldste til litt barnevakt ;-) Og DA kommer friheten!!!! Tror jeg... :-) Og enn så lenge, bare 18 år og 3 mnd til den yngste blir myndig ;-) Gratulerer med ettåring! Og hver bursdag er like magisk, så lenge det ikke er din egen ;-)
SK&Maylen Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. februar 2007 Hehe Du har nok å stri me hører eg Det tror eg på! Mine vil eg helst bare glemme, heh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå