Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Jo, som forventet synes nesten alle at han er diskusting. Hvem kan klandres for det. Men, bare for å si det, vi har sec 3-5 ganger pr mnd, og da er det stort sett litt vanlig god oralsex, derretter vanlig samleie. Egentlig er jeg heldig, for det viktigste for han er MIN nytelse. Han sørger for mange orgasmer og ale disse fantasiene og ønskene hans er nok mest inni hodet. De plager meg til tider, men samtidig synes jeg vi har det godt sexuelt. Selv om HAN nok skulle ønske å spille ut mer fantasier. Finne en annen............... Tja, Jeg elsker han jo.
Konemelone Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Sorry meg altså, men jeg forstår ikke at du klarer å tenne på ham seksuelt i det hele tatt jeg, etter å ha lest om alle fantasiene hans. Men ære være deg for at du får det til og selvfølgelig skal du ikke bytte ham ut så lenge du føler at dere tross alt har det bra! Og som du sier- du elsker ham jo... Kjærligheten tåler alt, sies det.......
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Fantasi og virkelighet er to forskjellige ting. Dersom mannen fantaserer om ting du ikke liker, så er jo det greit. Han må få fantasere om det han vil. Det som er viktig er at den sexen dere har er sex som dere begge tenner på. Og som begge liker og vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå