ღneneღ Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Hei! Jeg lurer på å kjøpe en Maclaren trille til prinsessen! Hun begynner å bli litt stor (lang) for bagen sin og jeg begynner å bli "lei" av den stor vognen når jeg skal ut og inn i bil osv. Jeg har jo sportsvogndelen på duoen min, men den er jo fortsatt stor og litt uhamslig. Har litt lyst på en lettere vogn, så kan jeg heller bruke den andre til trilletur og sånn :)Vi skal også ut å reise litt og trenger da en lett og grei trille! Damen i butikken sa at Maclaren var bra greier, men en selger sier jo ofte hva som helst for å få et salg (er selger selv, hehe) Derfor spør jeg da om det er noen som har erfaring med Maclaren trillen? Og om den er å anbefale? Evt. om det er lurt å kjøpe den dyreste, den som man kan legge ryggen helt ned på (techno xt?) Er det kanskje andre triller som noen har gode erfaringer med, så tar jeg imot råd og tips!
sprudle79 Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Vi har Maclaren techno xt, og e kjempefornøyd! Har foreløpig bare brukt den på ferie, for det e jo ikke akkurat nåkka å trille i på snø og slaps... Men gleda oss til våren- super bytrille, og genial på ferie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå