Lykkelig til snart to:) Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Huff, det skjærer i ørene. Han hyler til det ikke er mer stemme igjen, og dette er jo så gøy:) Særlig på stellebordet, er nesten døv når vi går ut fra badet... Han er 4 mnd i morgen, flere som har det sånn?
Tiddelidu Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Du, så rart! Her har også lillegutt holdt på å hyle meg ut av hus! Han er 5 mnd i dag, og hylte og hylte i et par-tre uker, men nå har det vært stilt en ukes tid. Nå blåser han små spytt-bobler hele dagen lang. *ler* Kanskje det er noe med alderen!?
Lykkelig til snart to:) Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2007 He,he får håpe han finner ut at det er morsommere å lage andre lyder etterhvert. Han "snakker" jo masse, men hylingen er virkelig artig:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Er det dèt det er? Jeg skulle i morgen ut å kjøpe grøt fordi jeg trodde tulla var sulten!! Hun spiser egentlig helt greit, og har ikke mageknipe, men HYLER som en stukken gris. Hun er også 4 mnd.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Her spyttes det også veldig om dagen :-) Får grøt i munnen og svisj over alt :-)
Lykkelig til snart to:) Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2007 Men er det sinna-hyl eller snakke-hyl? Andreas snakke-hyler...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Klage hyl høres det ut som. Virker av og til som at hun kjeder seg, men det er ikke alltid dèt heller. Hun slutter som regel når jeg tar henne opp eller leker med henne.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Jeg signerer på både høye hyl og masse spytt! Det er hvining og hyling så jeg nesten blir flau når vi er ute blant folk, men det er kun fryd og glede fra snuppas side. Og masse prustelyder der det bare renner spytt nedover haka... Men, kjempemoro å se hvordan hun oppdager både stemmen sin, tunga og hvordan hun hermer etter mine grimaser og lyder. (Selv om det er utrolig slitsomt for både øra og hodet mitt...)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Hun er såvidt over 4 mnd...
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Her signerer jeg også, marcus har begynt å hyle en del nå, heldigvis ikke den sterkeste stemmen enda. Prater med lekene sine og bamsen sin, og spyttet renner. Pruster som en hest for å spytte enda mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå