Gjest Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 ...og drit lei. Blir satt i gang på torsdag om ingenting skjer før den tid, men vil jo helst at fødselen skal starte av seg selv. Men alle disse tipsene som jeg har lest her inne er jo når man er moden for å sette fødselen i gang, men det hjelper jo ikke på meg når jeg ikke er moden i det hele tatt....
bumbibjørn Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 prøv å trykke med neglen hardt i 1 minutt på hver fot. altså på lilletåen ytterst ved neglen. det setter vist fart på modningen.....
godiva med 3 gull Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Akupunktur? Ikke veldig moro å bli satt igang uten å være moden...
OktoberMa-04 Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Sex? Har hørt mange som mener at fødselen setter igang ganske kort tid etter sengekos, men har ingen slike erfaringer selv, men rakk ikke prøve heller for fødte 4 uker for tidlig sist... Ellers har jeg hørt mye bra om akupunktur også. Skjønner godt du er lei... Lykke til!
Philippa=) Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Jeg sitter med samme problemer så deg, men her har det kun gått 4 dager over tiden. Fortvilet av hele greia. er så redd jeg må vente til den 16 feb før de setter igang fødselen.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå