Gå til innhold

Hjelp =) Barn ca 1,5 år =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper venninna mi å passe datra et par dager i uka da hun bare har halv b.hage plass.. Hun er født i sept,så er 1 år og 5 mnd.. Hva kan jeg fylle dagene hennes med? Hva liker de å holde på med? Hva er de store nok til? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hjelpe til" er gøy. "Vaske". Lese bok, bygge duplo. Gå i sandkassen/ut i snøen. "Prate sammen"...

Skrevet

Jenta mi er veldig glad i å være ute, men hun kan kose seg inne også da. Ute går vi til en dam å mater ender, er på lekeplassen og triller turer hvor hun helst vil gå ved siden av vogna å ikke sitte oppi.

Inne er hun veldig glad i å leke med kjeler og skjeer. Hun elsker bokser som hun kan åpne og lukke å putte ting oppi. Hun er også veldig glad i bøker(men ikke at jeg leser de for henne da, hun vil helst bla selv i eget tempo) å så liker hun å hjelpe meg med husarbeid som f.eks hjelpe meg å ta ut av oppvaskmaskinen,koste gulvet og tørke av bordet.

Hun leker også veldig fint alene å trenger ikke hjelp til å aktiviseres 24\7. Men når hun vil ha meg med å leke så drar hun i genseren min å drar meg med.

Skrevet

Takk for fine tips =) Hun er veldi dårlig til å leke selv,så skal se om noe av dette hjelper =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...