Lykkelig til snart to:) Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Tok litt lenger tid enn jeg trodde... Hadde dere det koslig i går?
Lykkelig til snart to:) Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2007 Ja, vi hadde besøk av M og P.A. Det var koslig i begynnelsen, spiste middag og prata... Spilte spill og buzz, men på slutten ble det så dårlig stemning for M er så jævlig (sorry uttrykket...) dårlig taper. Ble skikkelig sur på P.A. flere ganger fordi han trykket fortere enn henne og sånn. Herregud det er jo bare et spill!!! Hun blir også så høyrøstet når hun drikker, hyla og skreik, hallo...vi har en liten baby i huset som sover. Huff, måtte bare få det ut. Til slutt gadd hun ikke være med på spillet og gikk ut og røyka, he,he... P.A. var innom og henta buzz i stad, og han hadde prata til henne da de kom hjem, må jo skjønne at hun dummer seg ut da. I førsten av april skal vi bo i ski og passe katten til christer, da kan jeg være sosial hele uken:)
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 såpass ja.... det høres jo veldig hyggelig ut på slutten da ja! Men i alle dager, men kan jo ikke bli sur for det da.... hihi, ser for meg en liten unge som står uten for vinduet og henger med leppa jeg nå hihi Hva ha P.A sagt til henne da? hmm, den siden av M har ikk ejeg sett enda...) den osm blir sur og høyrystet å sånn, har ikke drukket sammen med henne så ofte, og hvertfall ikke på kjempe lenge) hvor skal moren til Christer da? da kan vi være sosiale hver dag vet du... vi kan ikke gå på senteret hver dag da, for jeg skla jo skjerpe meg økonomisk.. er en mester på å sløse... spurte her inne om spare tips i sted også haha
Lykkelig til snart to:) Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2007 Hm, hun blir ganske slitsom når hun drikker ja, snakker mest og høyest... Blir til at jeg bare sitter der og ikke sier noen ting, orker ikke rope for å snakke. Hun er jo veldig hyggelig ellers da, men det er litt irriterende. P.A. sa at det var en grunn til at de ikke spilte hjemme hos dem, tror han mente at de ville begynne å krangle. Hun er ganske stri ja... Jeg satt der med mine 1500-2000 poeng, men de hadde mellom 5000 og 7000 poeng. Men at hun ikke tenker på andreas da, jeg gikk inn til han flere ganger, rørte mer på seg enn ellers selv om han sov. Tror han skvatt til med det lydnivået hennes, men tørr jo ikke si i fra, dumme meg... Moren og broren til Christer skal til Venezuela og faren er mye ute og reiser, skal bort første uken i april. Greit å bo der for da er det masse mat der, badekar og kort vei ned til ski:) Helt greit å ikke være på senteret hver dag, vil liksom ikke bli no sentervanker... Andreas prøver ut stemmen sin for fullt nå, han skriker til det ikke er mer lyd igjen, det skjærer i ørene... huff:)
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 oi snakket hun så høyt at han hørte det! stakkar! er ikke noe moro å måtte si ifra om sånt da..... skriker han sånn gråte-skrik eller snakke-skrik??? hvordan går det med tannen hans da, kommet mer ut? (hva het den siden med dåpskort igjen?)
Lykkelig til snart to:) Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2007 Snakke-skrik, han hyyyler...! Silje og Hermann var her en tur i stad, de ble litt forskrekket he, he. Mille sine lyder er søte, hylene til andreas skjærer i ørene. Bare spør!! Hipphipphurra.net heter den nettsiden. I morgen skal vi kjøpe Buzz, det brettspillet P.A. og M hadde med, scattegories. Spilt det? Og fotoprinter, hvis christer ombetemmer seg blir jeg sur, har så lyst til å shoppe...
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 oi, det må jeg si.. dere skal skikkelig shoppe dere:) blir sikkert moro.. men hva er fotoprinter? sånn hjemme printer? det har jeg så lyst på også, skla ha det etter hvert.. super deilig å ha sikkert! men jeg skla vente til jeg har kjøpt sånn speilrefleks kamera så jeg får en som passer til det! vegard ønsker seg sånn buzz, er jo sååå moro.. så vi må nok kjøpe det snart vi også, men det er jo så masse nå fremover. i tillegg til at vi skl aprøve å spare inn till.. er jo dåpen nå, også har vi leid hotell på trysil i påsken- 4000 for tre netter+ mat.... også er det jo bursdager og sommerferien.... huff a meg. og vi som vil kjøpe hus:( men hvordan spill er det du sa... har jeg aldri hørt om...
Lykkelig til snart to:) Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2007 Det er visst 100kr billigere for buzz på Obs! så vi må dit... Fotoprinter, sånn at vi kan printe ut bildene hjemme, lage forstørrelser og forminskelser, funker som vanlig priner og'. Den som var best i test på Tv2 hjelper deg kosta 1600-1700 kr, og det er jo så billig... Kan bare putte minnebrikken inn om du vil. Håper den er enkel så jeg skjønner den he, he... Nei, nå er klokka masse, får vel gå å legge meg nå. Har ommøbbelert på soverommet nå, og nå har jeg ikke noe nattbord eller lys, det må jeg gjøre noe med! Vi snakkes senere da, prøve å få tatt meg en tur til ski i løpet av uken, vet ikke om jeg har bil da:/ Natta...
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 ja sånn printer har vi på jobben.. de er ganske enkle.. jeg klarte dte hvertfall:) skla legge meg nå jeg også, så jeg får sovet litt før vi må opp igjen... hvis du ikke har bil så kanjge komme til deg en dag og gå tur, må gå lang tur hver dag jeg så Mie får sovet et par timer.. også må jeg gjøre klart resten til dåpen.... sov godt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå