Gå til innhold

Har verdens SVARTESTE samvittighet!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle innom barnehagen å hente søknadsskjema. Lot jenta være igjen i bilen for jeg skulle bare innom. Når jeg kommer inn, blir jeg henvist til en dør og banker på. Innenfor er bestyrerinna og jeg sier at jeg bare skulle hente et skjema. Hun spør naturligvis spørsmål og jeg svarer, og det blir nesten som et lite intervju. På vei ut sier hun "Så det er din bil, ja jeg håper ikke du har jenta i bilen!!" Jo, sier jeg for jeg skal på mor og barn treff her etterpå. Derfor hadde jeg ikke barnepass til henne. Da jeg kom ut hadde jeg vært borte i 20 min!!! Vet ikke hvor tida hadde gått, for det føltes som 5-10 min. Jenta var også helt snørrete og hadde grått mye mens hun ventet på meg. Blir helt syk i sjela mi når jeg tenker på dette, og bestyrerinna må jo lure på om hun skal sende barnevernet på meg!! Tror også jeg har spolert alle sjanser for å få plass i bhg.en hennes, selv om hun ikke så at jenta mi hadde grått.

PLEASE si meg at datteren min ikke har fått traumer av dette!! -og det er flere som har gjort noe lignende!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke gi deg dårlig samvittighet, men jeg hadde selv aldri gått fra ungen, selv 5 minutter er mye. Hvor gammel er hun?

Skrevet

Man lærer hele tiden og alle har vel hatt opplevelser de skulle vært foruten, det er sånn det er å være mamma - på godt og ondt!

Skrevet

Du er ikke alene om å feilberegne. Det kan skje de beste av de beste som alltid tenker lenger enn langt når det kommer til barna. Og hun har garantert glemt det allerede og kommer ikke til å få noe traumer av den lille bommen.

NB. Får du hets for dette så "se en annen" vei for de fleste har feilberegnet på ett eller annet tidspunkt.

Skrevet

går ikke inn på en kjosk en gang uten å ha han med, ikke om jeg ser bilen engang!

Skrevet

Du gjør iallefall ikke det en gang til. Stakkars lille, men hun får nok ingen traumer av det. Tenk så ofte barn gråter om natten, de har ikke tidsbegrep om det er 2 eller 20 min. Men det er klart 20 min er leeeeenge... tok sikkert litt tid før hun begynte å gråte? regner med at hun er tålmodig i utg pkt siden du valgte å gå fra henne?

Men bestyrerinnen vet jo ikke om hun sov...?!

jeg går bare fra minstemann i bilen, om han sover og jeg skal hente eldstemann i barnehagen - og de er ute slik at jeg kan sende eldstemann i bilen før jeg henter sekken.

Ta henne på armen neste gang!!!

Skrevet

Ingen får traumer av EN glipp EN gang. Det som gir traumer og tillitsproblemer er gjentatt svikt. Dette var jo ikke noe som var meninga at skulle være slemt og sikkert ikke noe du gjør hele tia så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg..

Skrevet

Hun er 3 mnd, og jeg har ALLTID tatt henne med meg overalt. Bare for melk og brød i butikken er hun ALDRI i bilen. Var eksta nervøs denne dagen jeg skulle søke plass, og jenta sov i bilen. Hadde jeg tatt bilsetet med meg ville hun begynne å gråte og jeg blir så fryktelig stresset. I ettertid tenker jeg nå at: Jenta gråt jo likevel og det var tross alt en barnehage- og er det èn plass de er vant til skriking så er det ihvertfall der!

Skrevet

Herremann, det var da voldsomt til reaksjoner da! Ungen klarer seg fint den, er jo ikke sikkert at hun begynte å grine rett før du kom ut engang heller. Unger har ikke vondt av å grine litt heller!

Ikke ha dårlig samvittighet du! Regner med at du kommer til å følge bedre med på klokka neste gang! ;)

Skrevet

Sorry....det der synes var litt på kanten. men men..alle gjør jo feil... og du gjør det nok ikke igjen iallefall....

Hvor gammelt er barnet? Det er jo mulig at du får bhplass uansett. Det er jo ikke barnets feil liksom.

Skrevet

Har ikke skjedd meg enda dette her, tar henne med meg om jeg går ut av bilen - om hun ikke sover og jeg bare skal hente posten.

Men jeg hadde et annet tilfelle som jeg fikk litt hjertevondt av. Jeg holdt på å støvsuge ( bråker veldig ) og var i et annet rom. jeg syntes jeg hørte at hun gråt og tok av støvsugeren, men var helt stille,,, så jeg gikk rett inn i et annet rom, og gikk fort over gulvet.,, Tok ikke mer enn 1min, og da jeg tok av s.sugeren igjen - hylte hun helt hysterisk i stuen. Da jeg kom til lå hun på magen, teppet var helt vått under henne, av tårer og snørr fra nesen stakkar.. Var tydlig at hun hadde grått en stund - og at hun bare hadde hatt en liten pause akkurat da jeg skrudde av s.sugeren. Neste gang kommer jeg nok til å fysisk gå og sjekke henne... følte meg som verdens dårligste mor.

Men får si som samboer sier - "hun smiler til oss igjen, da har hun tilgitt oss" :-)

Så vondt det enn er der og da, så tror jeg ikke de får noe traumer av det... så fremt det ikke skjer regelmessig da...

Skrevet

Jeg kommer aldri mer til å la henne være et sekund alene i bil ol. Har vært så langt nede, at jeg trodde aldri jeg skulle tilgi meg selv. Ser nå at jeg skulle skrevet inn tråden før, for at bli hjulpet før gjennom den dårlig samvittigheten jeg har hatt noen dager nå. Takk til alle dere som ikke slaktet meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...