☆chiquita☆ Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Bare lurer på åssen dere med cirka 6mnd gamle babyer har rutinene deres?? Føler han får for lite søvn og lite mat. Og når det endelig ser ut som vi har en rutine på ting, så snur det seg helt. (huff et rotete spørsmål, men håper dere skjønner å jeg meiner)
Gjest Linda_ingeb Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 hei! vi har veldig gode rutiner. (synes jeg da) :-) min Adrian (f. 19.07.06) står opp ca i nitida, rundt 09.30, får han grøt å melk. etter ca 2 og en halv time sover han alt fra en halv time til to timer. våkner og får ca 2 dl melk. ligger på gulvet og pludrer og leker seg litt så får han middag, spiser da et helt middagsglass. etter et par timer (vi koser oss å leker litt sammen innimellom og da) så sover han en time eller to igjen. rundt klokka 1900 bader vi og tar på nattdrakt. så får han grøt å 2 dl melk. legger seg ca halv 8-8. sover helt til mellom 7 og 9 neste morra. jeg synes dette er helt greie rutiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå