annie-77 Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Normalt? Vi er gift og har barn så er jo liksom i havn da. Men jeg savner å få litt oppmerksomhet. Noe jeg kan si for å få han til å fatte at jeg trenger det? Eller noe jeg kan gjøre på å pense oss inn igjen? Vil jo så gjerne at vi kan være litt kjærester fremdeles. Ellers har vi det fin,fint. Planlegger neste baby. Håper noen gidder å svare meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå