allergibarn Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Svigermor vil strikke genser og bukse til neste vinter (blir 1 år nå i april), men jeg vet ikke hbilket mønster jeg skal velge.... forslag? Har sett på Gråtass, en med en bie på og litt forsjkellig. Forslag???
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Jeg ville sagt Gråtass. Er bare SÅÅ fin, men har ikke sett for 1 åringer, bare 2 åringer. Og da var det traktor på. Det er det kanskje ikke plass til på 1 åringsgenseren?
lifa og Eline Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Ville valg ett typisk "gameldags ski mønster" slik med lus og stjerner. men hvis hun vil strikke fler sett, kan det jo være fint med genser med annet type mønster.
LilleStjerne Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Synes marius-genseren er fin jeg da..... Med tilhørende lue med en kjempedusk på. Ei jeg kjenner har to gutter som har slike gensere med lue til og de er sååå søte. :-)
allergibarn Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2007 han blir jo 2 til neste år, jeg synes også den er fin. kanskje jeg skal gå for den, friske farger!
allergibarn Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2007 finner ikke ut hvem som har garn og mønster til mariusgenseren...???
chabby chic Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Ville også sagt Marius-genser. Det vi gjorde her var å velge andre farger. Fikk strikket en i naturhvit med kaffe-farget mønster, veldig fint og delikat:-)
allergibarn Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2007 Takk, nå fant jeg det. Dette blir vanskelig... Gråtass er jo kjempefin, samtidig er jo mariusgenser utrolig flott.
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Gråtass sin genser er bare sååååå fin:) SKikkelig spreke farger og tøff traktor foran:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå