Gå til innhold

Forslag til flott sttrikket geser til gutt????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor vil strikke genser og bukse til neste vinter (blir 1 år nå i april), men jeg vet ikke hbilket mønster jeg skal velge.... forslag? Har sett på Gråtass, en med en bie på og litt forsjkellig.

Forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sagt Gråtass. Er bare SÅÅ fin, men har ikke sett for 1 åringer, bare 2 åringer. Og da var det traktor på. Det er det kanskje ikke plass til på 1 åringsgenseren?

Skrevet

Ville valg ett typisk "gameldags ski mønster" slik med lus og stjerner.

men hvis hun vil strikke fler sett, kan det jo være fint med genser med annet type mønster.

Skrevet

Synes marius-genseren er fin jeg da..... Med tilhørende lue med en kjempedusk på. Ei jeg kjenner har to gutter som har slike gensere med lue til og de er sååå søte. :-)

Skrevet

han blir jo 2 til neste år, jeg synes også den er fin. kanskje jeg skal gå for den, friske farger!

Skrevet

finner ikke ut hvem som har garn og mønster til mariusgenseren...???

Skrevet

Ville også sagt Marius-genser. Det vi gjorde her var å velge andre farger. Fikk strikket en i naturhvit med kaffe-farget mønster, veldig fint og delikat:-)

Skrevet

Takk, nå fant jeg det. Dette blir vanskelig... Gråtass er jo kjempefin, samtidig er jo mariusgenser utrolig flott.

Skrevet

Gråtass sin genser er bare sååååå fin:) SKikkelig spreke farger og tøff traktor foran:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...