3barnsmor? Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 å jeg er i uke 20+3. Er det flere som kjenner noe hver dag eller går det mange dager mellom?
Twins i magen <3 Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er førstegangs, og er 20+4, og kjenner liv hver dag. Noen bevegelser er kraftgere og tydeligere enn andre, alt etter tidspunkt på dagen. Har kjent liv siden rundt uke 17 faktisk. Ganske tidlig til førstegangs å være syns jeg... men først de to siste ukene det har blitt skikkelig tydelig, og jevnt.
3barnsmor? Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2007 Samme her. Jeg hadde morkaken foran med første mann ,så kjente ikke liv like tydelig som jeg gjør nå faktisk.Rart.
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 kjenner liv hver dag. cirka faste mellomrom i løpet av dagen:) har kjent det hver dag siden uke 19 cirka. men selvfølgelig mye tydeligere etterhvert. Nå kjenne jeg det godt utvendig også
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Kjenner liv hver dag jeg også... Har gjort d en stund, er 19+6 nå... I begynnelsen var d mer "nå og da", men er tydelig nå, særlig på kveldene, når jeg har tid til å ligge litt nedpå og kjenne etter.
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Jeg kjenner også liv hver dag og har kjent liv daglig siden uke 15. Er han veldig rolig en dag og jeg ikke kan huske å ha kjent noe eller bare noen små knuff blir jeg urolig merker jeg, er liksom vandt med å få noen reale spark i løpet av dagen nå :-) Han er roligere enn brødrene da, men jeg kjenner nå at han er der.
LoveInMyTummy Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Jeg kjenner liv hver dag, og har gjort det i ca 3 uker, men ingenting utenpå enda. Er i uke 21
Søtnosmamma Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Jeg kjenner liv både på innsiden og ser det tydelig på utsiden hver dag nå. Det er først den siste uka at vi har sett det på utsiden. Er i uke 25 nå. Den siste måneden har jeg kjent tulla hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå