Gå til innhold

hvilke orgasmer har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler det er bare meg med klitoris orgasme..:( og får dere orgasme under selve samleiet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får for det meste bare klitoris orgasme, men har vel hent at jeg har fått ved samleie også, men skal mye til. men er ikke deppa for det! tror man ikke må ha det ene eller det andre eller begge deler, så lenge man tilfredstilles med noe. for vi er jo alle ulike og jeg føler ivertfall at det ikke er noe poeng å deppe over at jeg ikke oppnår vaginal orgasme hver gang når jeg fint kan får klitoris orgasme :) men det var mitt synspunkt på saken da... sikkert mange som er uenige i det:)

Skrevet

g-punkt,vaginal og klitoris!!lucky me:)

Skrevet

hvordan får du vaginal orgasme da? er det slik at du får penisen inn og ut ei god stund,åsså får du orgasme?? hardt da eller? spekulerer litt på dette jeg:)

Skrevet

JEg får G-pungt når han stimulerer dette med fingerene.

Klitoris når han suger meg, eller jeg bruker vibrator på klitten

Vaginal dersom han tar meg harde og jeg stimulerer klitten med vibrator samtidig...Sjukt sterke de.

Og er jeg veldig opphisset kan jeg få det ved at han suger brystvortene.

Lucky ME

Skrevet

Jeg får også både klitoris-g-punkt og vaginal- og jeg får ofte alle tre samtidig!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Pluss jeg får vaginal i søvne!!!;)

Skrevet

g punkt og klitoris :) ene eksen er den eneste som har gitt meg g punkt orgasme, fader ass.....

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå tror dere sikkert jeg er sprø. Men jeg kan få 6 forskjellige orgasmer. 8 etter hverandre er rekorden. Men kan få flere om jeg gidder. Må stort sett vente på partneren min.

Og jeg er en stille grå mus som trives i pologensere.

Tror ikke alltid det er de mest utfordrende damene som har sex som spesialfelt.

Kan legge til at lysten min er normal. Ikke over snittet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...