Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Mannen min og jeg er separert, fordi han har brukt narkotika, og som følge av dette vært fyisk og psykisk voldelig. Nå har han vært på avrusning, og det ser ut til å gå veldig bra. Er veldig hyggelig å treffe han nå. Er som han er den jeg falt for i begynnelsen igjen, bortsett fra at han naturlig nok er veldig skamfull. Han vil veldig at vi prøver igjen, jeg har sagt at det ikke er aktuelt å ta opp tråden der den var, men at vi kan forsøke å være venner og ta det derfra. Jeg lurte nå på om det ville være lurt for oss å gå på familievern kontoret og be om familierådgivning. Innerst inne håper jeg kanskje at det skal gå bra med oss, selv om jeg er veldig usikker. -Er det noen her som har erfaring fra familierådgivning/terapi på familievernkontoret?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Har vært hos familievernkontoret to ganger. Hun jeg snakket med kom med masse nyttige tanker og innspill. Hjalp meg å komme videre i egen tankeprosess. Dessverre ville ikke mannen min være med. Når jeg tok kontakt med FVK trodde jeg de gjorde alt for at man skal fortsette som familie. I stedet ble jeg overrasket over at alle innspillene hun kom, og at hun ikke forsøkte tvinge meg til å bli i forholdet. Jeg er ennå ikke skilt, men jeg ønsker meg dit. Kommer nok til å ta ny time hos FVK, men ønsker at vi begge drar dit neste gang. Har ikke angret et sekund på at jeg tok kontakt med kontoret.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Ja vi har hatt to timer der. veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå