Gummelillan Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 At det er en gjeng fantsastisk snille og flotte damer her inne hersker det ingen tvil om. Men jeg tør påstå at selv i en slik forsamling finnes det noen som skiller seg ut og er virkelig et medmenneske, venninne og superkvinne! For hvem andre er det som; - stepper inn som sjåfør og barnevakt på sekundet selv om hun selv både har mer en nok barn å skulle både kjøre og passe på? - serverer de deiligste lunsjer og har alltid en deilig kopp kaffe på lager? - sørger for at mine barn får lese og lære om sin religions og -kulturarv? - er full av gode råd og tips om det meste, inkludert det å dele ut vareprøver (og ja, da, selvsagt er kinnene atter supermyke de ;-))? - er alltid blid og har tid for en prat? +++++ Phantomet, du er noe av det mest positive og energigivende mennesket jeg har møtt og jeg er glad jeg har fått anledningen til å bli kjent med deg! Du fremstår som en flott mamma, kvinne og ekte medmenneske!!!!!!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Og jeg! Og så føyer jeg til at både hovedinnlegger og de som har signert denne før meg også er av det slaget!
♥Snulder Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Der er så søta alle sammen atte!!!!! Har nå bare møtt dere en gang...men førsteinntrykket var supert:)
Karomamma Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har også bare møtt de fleste her en gang (og noen to ganger), men tør likevel skrive under på at alt som skrives her, er helt sant!! Flott phantom har vi, det er sikkert
dritgrei hei hei! Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Phantomus phantasmus! jeg er veldig glad i deg!
phantomet Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Nå begynner jeg som Reveenka....*sniff* Du er veldig snill og søt Gummis...og da er det det enkleste i verden å være det samme tilbake!!! Jeg gjentar: "What goes around, comes around!" Det er en fin og sann ting, som jeg passer vel på å ha med meg i baklommen...*ler* Takk til alle dere andre som har slengt dere med på denne tråden. Det er et litt forlegent phantom som sitter her ved tastaturet...men like fullt...veldig fornøyd, dog kledelig rødmende...
dritgrei hei hei! Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 det kunne vært en gangsta' måte å skrive looser på, men det var altså min yndlingsfarge rosa jeg tenkte på.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå