Gå til innhold

Til Klæbebi!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hører egentlig til i augustklubben, men bruker å lure meg inn her noen ganger. Synes det er så koselig å lese om alle som er så glade for å bli gravide.

Jeg ser du er 31 år og fra Klæbu - DET ER JEG OGSÅ! (blir 31 i mars).

Ville bare si det.

Hvor i Klæbu bor du (hvis du vil si det, da....:)

Gratulerer forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Artig

Bor på Tanem, i de nye delen av byggefeltet på Brannåsen, flyttet dit for ca. 2 år siden. Er egentlig fra det blide sørland.

Du da?

Dette er mitt første svangerskap, etter 4 års forsøk, og 3 prøverørsforsøk, så jeg håper inderlig at det går bra denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på den andre siden av elva , jeg da (eller den riktige siden,som vi som har vokst opp her sier). Vi venter nå vårt fjerde barn. Vi har heldigvis aldri slitt med å få barn (verden kan være urettferdig). Håper det går bra med deg. Hvor mange uker er du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på termin, men ut fra befruktelsestidspunktet så har jeg termin ca. 5 okt, og er vel da en 5-6 uker på vei. Skal på UL 19.02 så da får jeg vel ordentlig termin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ul. Det går sikkert bra!

Jeg er 15 uker i morgen, og skal i hvert fall være over det verste.

Det må være ekstra spennende når man har prøvd så lenge. Den 19. kan du sikkert også se et bankende hjerte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, håper UL går bra og at jeg kan glede meg litt etter det. Jeg tør fortsatt ikke helt å tro at jeg virkelig er gravid, da nedturen en SA nå ville føre til vil bli tung (og vi måtte begynne å vurdere andre løsninger enn å få egne barn). Nå ja, må være godt å være over i 2. trimester.

Er det like spennende med nr. 4, og forløper svangerskapet likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er like spennende hver gang. jeg har blitt mer og mer bekymret da for hver gang det har gått bra. Denne gangen har jeg vært så dårlig også, det var jeg ikke de andre gangene. Dette har også ført til en del bekymringer.

Skal på ordinær ul den 1.mars. Det blir spennende. Håper å se hvilket kjønn det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...