Gå til innhold

Verdens snilleste postmann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett om jeg møtte verdens snilleste postmann her om dagen?!

Var på en kjemperunde på fredag og skulle ordne med både det ene og andre. Var invitert på lunch i Phantomhulen og satte hesblesende kursen dit etter bytur ++. Og siden jeg var litt sliten og den vanlige veien var litt lang, bestemte jeg meg for å ta en snarvei.. Men den stien som da ble valgt var både bratt, glatt, lang og slitsom. Og et godt stykke fra toppen sa bare alt stopp og der sto jeg og visste egentlig ikke helt hva jeg skulle gjøre. Plutselig hørte jeg noen rope ned bakken om jeg trengte hjelp! Så opp og så postbudet. Svarte jo selvsagt stolt at neida, det behøvde jeg da ikke... Men tydeligvis ikke med så veldig stor overbevisning for før jeg visste ordet av det så kom postmannen ned bakken han! Og med posten i den ene hånden og vognen til Leo og meg på slep i den andre, dro han oss til topps!!!!!

Så 3 x 3 hurra for postmannen til Phantomet. Tro om postvesenet rett og slett tenker at et sånt fantastisk snillt Phantom trenger rett og slett et postbud utenom det vanlige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp hurra for snille postmannen:-)))

En ekte hverdagshelt!!!! Sånne menn elsker vi damer!

Skrevet

Jepp, jeg har snakket så varmt om denne postmannen her hjemme i helgen at i dag begynte Gummismannen å lure på om han var kjekk også...;-))))

Skrevet

Hahahahaha..........og det var han selvsagt!!!!

........................SELVSAGT;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...