Gå til innhold

Hvorfor er ikke alle forumene med på lista på forsiden? Pluss ide til nytt forum.


Kose-KU

Anbefalte innlegg

Det gikk kjempelang tid før jeg forstod at det var flere forum på DIB enn de som er i vinduet på forsiden. Men fant ut etter å vært her inne mange ganger at det gikk an å klikke på "alle forum på DIB", og at det fantes fler forum. Synes det hadde vært fint om dere kan legge alle forumene på den samme lista på forsiden? Tror det ville blitt mye mer aktivitet på disse "bortgjemte" forumene dersom de lå mer synlig. For eks. liker jeg forumet for mor i alderen 26 til 34 år. Men kunne dere kanskje kalt det "mødre under 30"? Hadde likt om det var et forum for oss under 30 som er for gamle til å være inne på ung mor forumet der omtrent alle er under 24, og for unge til modne foreldre forumet. Tenker mange ville brukt et slik forum, - i vært fall hvis det var mer synlig. Ellers synes jeg forumet som handler om å spise ute med små barn er veldig bra. Håper dette også kan legges mer synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet det, men det er noen forum som ikke er der. Klikk på "alle forum på DIB" som står rett over forumlista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg veldig enig med Novemberbaby og Mamma 27.

Jeg fant først ut i dag at det var et forum for mødre mellom 26-34 år.

Var inne og titta, men det så ut til å være veldig liten respons der inne, og det har helt sikkert med at det ikke ligger framme.

Håper virkelig at noe kan gjøres med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, dette var ikke jeg heller klar over.

 

Kanskje de kan designe om litt, slik at det blir mer fokus på forumene- er tross alt de som er mest i bruk her- tror jeg... Hvertfall for min egen del, er ikke mange ganger i året jeg er inne på artikler/kjerringråd/navneguide og de sidene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett fordi vi sliter litt med cashen der. Sindre jobber med saken, så det kommer vel etterhvert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...