Gå til innhold

har så lyst på ett til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

å nå har jeg eggløsning,er det dumt av meg å lure sambo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Nå var du gøyal, nå!

Nei da! sett i gang, du! Det han ikke vet har han ikke vondt av...

Skrevet

hvis han ikke vil ha flere er det helt idiotisk. Siden du må lure han,mener jeg...

Skrevet

Hva er greia? Har dere bestemt å vente med nestemann?

Om han vet at du ikke bruker prev. er det vel like mye hans ansvar å vite når du kan bli gravid...!

Vel, ville ikke lurt mannen min, hva om han blir sint? Tillit er jo avgjørende for et langt forhold. Men litt vin til maten og en innstendig bønn kan vel smigre enhver mann...

Skrevet

Man lurer da vel ikke samboeren sin! Og i hvert fall ikke angående dette!!! Håper du fleiper nå! Jeg vil jo tro at han stoler på deg. Greit nok at du har lyst på et barn til, men da får du vente til samboeren din også ønsker det samme!.

Skrevet

JA, hvis dere ikke er enige så gjør du ikke det... jeg prøvde meg på d i oktober, trodde jeg var gravid også for gikk over tiden, så jeg sa jo fra, så kom mensen etter 2 dager til... han ble forbanna og mente han ikke kunne stole på meg..

MEN jeg fikk viljen min på å prøve å bli gravid fra november da, og ikke vente til april som han ville. Vi ble gravide ved første forsøk med eggløsn.test.. Nå gleder vi oss kjempemasse begge to. Glad jeg IKKE ble gravid første gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...