Murmeline Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 -hvordan gikk det med hormon-nivået? sexlysten? (min erfaring fra tidligere er at pillene ødelegger mye både med tanke på hormoner og sexlyst..) -MM, har dere merket noe på magevondt hos baby???? Har ei jente med svært sensitiv mage...
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 foreløbi det æ har merka e at æ blir sint.. ikke så masse som skal til. sex lyst har det vel ikke vært så masse siden fødsen :-(
petiteM's Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 ikke så mye sex her i gården heller, akkurat, og ellers har ikke jeg eller tulla mi latt oss påvirke av Cerazette:-) Dette er en av prevensjonspillene med minst hormonnivå. Inneholder bare gestagen, ikke østrogen som finnes i p-piller.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Merket ikke noe på babyen, men merket det dessverre fryktelig godt på meg... Ble den furia og hadde over hodet ikke lyst på sex. Men så sur og sint som jeg var, hadde ikke sambo så veldig lyst han heller ;-) Sluttet etter drøye tre mnd. Da orket jeg (vi) ikke mer...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har ikke hatt noe mens blødning med de, men jeg kan få rød utflod som kan vare alt fra 1 dag til 3 uker. Kunne heller tenkt meg en sikkelig mens i stedfor. Jeg er kanskje SUR, tempramange mitt kommer fort på. Jeg er ikke så glad for å gå på de, men man har ikke so mye og velge i når man ammer.Sexlysten er som den pleier. (pga incest så kommer den nok aldri på topp) Babyen min reagere ikke på de.
tomat15 Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Begynte med cerazette etter 6 ukers kontrollen. Fikk mensen når babyen var 7 mnd og har hatt den hver eneste dag i 1,5 mnd nå. Dersom vi hadde lite sex før har vi enda mindre nå. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Merker ikke noe på gutten, ammer bare to ganger i døgnet, så vurderer å snakke med legen min og bytte til en annen type. Kan umulig være meningen at man skal blø og blø. Er ikke snakk om mye, men nok til at jeg bruker rimelig mange bind for tiden... Er dritt lei hele pilla!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå