Gå til innhold

Ny her:)Håper å Havne her viss alt går som jeg vill;)


shedevil86

Anbefalte innlegg

Hva er de første tegna på graviditet, er så redd for å innbille meg ting...men har øsnket meg veldig lenge en liten en...er så verpesyk att jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg engang! så nå håper jeg att jeg har klart det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det får vi håpe:)

Hos meg var det ømme bryster og noe humørsvingninger. (Så jeg trodde det var mensen, jeg ... Men det var nok litt mer enn ellers:) Noen blir trøtte og noen blir kanskje litt kvalme? Ellers er jo en test grei å ta:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regnet med att viss jeg hadde eggløsning denne helgen her og det ble noe ut av det, har stått på som bare det;) så skal jeg ha termin 30 oktober:P men det kan jo hende det ikke ble en liten spire på meg:( får håper i tro:D blir min første gang så vet ikke hvordan det er man kjenner att man har blitt gravid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Får håpe det er en liten spire i magen din snart!! skal krysse fingrene for deg jeg:)

Jeg beg på min 6 uke i morgen.. var og ER ubeskrivelig trøtt, det merket jeg før jeg beg å savne TR. Så ble jeg øm i puppene, tr kom ikke, mensmurring og nå er det nok litt humørsvingninger åsså:P tar veldig lett til tårene..hehe..

 

Men vi er alle forskjellige. Noen får ange symptomer og andre ingen.. håper bare inderlig at jeg slipper å bli kvalm!!

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, være kvalm er ikke akkurat det beste, håper jeg slipper morgen kvalmen ogsånt viss jeg er gravid;) har regnet ut att viss jeg er gravid er jeg nesten 3 uker på vei, men kan ikke teste før ca 16 februar. når begynnte symptomene dine?

jeg har ganske mye luft i magen og har masse murringer nesten hele tiden i høyre eggstokk (kan jo bare være litt innbildninger), men håper på det beste...er så lange til 16 februar:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...