Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 hva gjør jeg da! jeg er voldsomt hormonell om dagen og blir sint fort noe som jeg selv hater enormt! jeg har liten og ingen kontroll på sinnet for tiden! igår ble han igjen fysisk mot meg etter et sinne utbrudd fra meg! var ikke like voldsom som han bruker å være men nok til at jeg på nytt klikka fullstendig! forklaringa hans var at han ville ha meg til å stoppe sinne utbruddet! kan ikke helt forstå hvordan han tenker at det skulle få meg til å slutte å være sint! HJELP MEG! HVA SKAL JEG GJØRE! HVORDAN TENKER DERE MENN OM HORMONELLE DAMER! trenger tilbakemelding fra andre pappaer og ingen mammaer!
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 gi beskjed på forhånd om mulig at du begynner å myldre... og husk å beklag deg etterpå så han skjønner at det ikke er han det er noe gale med...
Pappaimars Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Det er litt vanskelig å svare på dette uten å vite hva du mener med at han er fysisk. Skulle det være at han må holde deg igjen for ikke å skade deg selv, andre eller inventaret, kan jo det være greit. Er det derimot noe mer enn det er det jo vold, og det er selvfølgelig ikke godkjent på noen som helst måte. Jeg synes du skal få lov til å være hormonell og sint nå, det er jo helt naturlig. Bruker han vold for å prøve å stoppe det må du komme deg vekk fra ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå