Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Skål jenter. På kåmfyren puttrer det i gryta. Småen er lagt :-))
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Jeg å vil.. Har ikke smakt en dråpe alkohol på 17mndr.. Sukk..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Takk!! Blir noe med dette glasset, men gøtt var d :-)
MMy76 Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Der satte du meg på en herlig ide....skal smake litt i kveld jeg også, til Änglagård....gleder meg allerede.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Hva slags mor er du, da? Som drikker alkohol med en liten en i hus, og attpåtil på en søndag! Hviledagen skal holdes hellig, vet du! Neida, jeg bare tuller, selvsagt! Kos deg masse med den lille "klunken". Fikk nesten litt lyst på selv, gitt :-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Tihi! Skikkeleg rampete mamma eg ;-) Litt godt å ikkje være skinnhellig av og til, he he! Kos deko også jenter!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 åhhhh...det hørtes godt ut. Baileys er bare så godt..... Hvis du liker sjokolade også, så sjekk ut denne oppskriften: Brownies med baileys fra www.detsoteliv.no kos deg
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Må ha det, bare MÅ ha det?? Det er søndag...... og du ammer fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå