Gå til innhold

Hvor ofte kan man ta angrepille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte etter nyttårsaften, og fikk mensen 10 dager etter.

Nå ser det ut til at jeg må kjøpe en i morgen pga et "uhell" i natt.

Han fortsatte med kondom på selvom han hadde kommet, og da er det vel ikke trygt?

Men er det "farlig" å ta en nå, som det er så kort tid siden sist jeg tok en.

Har aldri tatt disse før nå så jeg vet ingenting om det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir det brukt for ofte osv kan det føre til problemer med å få barn senere.... ville snakket med apoteket, legen eller hs...

Skrevet

Kan det komme noe ut av kondomen da om den ikke har sprukket? kanskje dum jeg...:(

Skrevet

det lurer jeg litt på også..

Skrevet

Jeg mener også at det skal være "ufarlig" om den ikke har sprukket. Men selvsagt 100% beskyttelse får men jo ikke før man avstår fra sex :)

Skrevet

er det noen flere som vet???

Skrevet

Nei når han blir slappere kan spønken lure seg ut av kondomet om han ikke kommer seg ut så en bitteliten risk er det. Nå veit ikke jeg om jeg ville ansett den risken som stor nok til å ta angrepilla enda en gang da...

Skrevet

OBS!! To av mine venninner har blitt gravide etter å ha tatt angrepilla så jeg stoler ikke et sekund på den. Bare sånn til skrekk og advarsel!!

Skrevet

Mener du det er for tidlig å ta en ny angrepille nå,

siden det er så kort siden sist?

Skrevet

gå inn på felleskatolagen.no og sjekk, står sikkert der hvis du slår opp på medikamentet.

Lykke til...

Skrevet

Hei du.

Du fikk vel egentlig ikke et svar du hadde regnet med!!

Jeg måtte ta den pillen 4 ganger på 2mnd for litt siden. Spurt da på apoteket når jeg kjøpte den andre og ho sa at det ikke var skadelig bare det ikke ble så altfor ofte flere ganger!

Jeg torde ikke å spørre på 3 og 4 pille :)

Grunnen til at jeg måtte ta den flere ganger var for at vi kjøpte noen ubrukelige kondomer.

Det gikk opp for oss etter 4 gangen den sprakk :)

Nå er jeg gravid igjen!!

Skrevet

Gratulerer Jente 9mnd + spire! Var visst meningen at du skulle bli gravid da:)

Lykke til!

Skrevet

Takk for det!!!!

Ja det var nok meningen med to tette da!! Koslig det da..

Skrevet

Hvor i all verden har du hørt dette? Bare tull at det kan føre til at man ikke kan få barn senere. Men det kan jo være en del bivirkninger på det, så det er vel mest det som er ulempen ved å bruke det ofte. Pluss at menssyklusen kan komme litt ut av lage. Og at det er ganske usikker prevensjon, særlig hvis man venter et par dager før man får tatt pillen. Dette vet jeg av egen erfaring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...