temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Theodor har vært syk og tett lenge, stakkar. Jeg har astma. Legen vår anbefalte Eteroleum (Fås kjøpt på helsekost. Eteriske oljer blandet av peppermynte, anis, aucalyptus, sitron, rosmarin, geranium, lavendel, fenikkel, nellik og salvie) Noen dråper i en kjele vann som kokes opp. Blandingen settes under senga på soverommet. (Pass på at barna ikke får tak i det!) Vi har prøvd noen dager nå. Dette gjør underverker for både astma og tette luftveier på småtten!!!
Ronja65 Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Takk for tips. Så flott at det finns leger som er inntressert i alternativ behandling:-) God bedring til dere. Her i huset, så går det bedre med Thyra, men hun sover ikke så mye pga kløen sin:-(
♥Snulder Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Oi! Så flott! Kanskje jeg skal tipse moren til dagbarnet.... han surkler verre enn en gammel kælll....
Gummelillan Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Oi, takk for tipset. Det surkles her også og fastlege mistenker astma på lille Leo. Vi har fått råd hos homeopat nå og satser på at dette skal snu surklingen, men skader sikkert ikke med flere gode råd på en gang ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Så flott da! Jeg har ikke hørt om dette og fant ikke noe på nettet om det annet enn et par sider som ikke jeg forsto så godt;-) Så legg gjerne ut litt mer info om produktet her! Ellers så har vi fått testet ut hostetriks nr 1 i helgen! Smør Mentholatum under fotbladet og vips hosten forsvinner rett og slett! Helt utrolig, både svigermor som har blitt smittet av noe virusskit av et barnebarn, og jeg selv som våknet opp med hoste og tett nese på fredagsnatt, ble kvitt hosten etter 2 runder med smøring. Og litt (STOR dose;-)) Sambucus Force tok knekken på resten av basseluskene:-) Så nå er det bare litt rusk igjen i nesen:-)) Hipp hurra for naturlige løsninger:-))
fru <3 Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Etter råd fra Attpålklatten på lørdagsminidibbetreffet smurte storebror på snart 15 Mentholatum under beina i dag morres. Han ble så opptatt av det hele at han mistet bussen sin ;0), kjekt at mamma kunne kjøre han da. Hørte ikke et eneste host på bilturen. Skal bli spennende å høre hvordan det gikk senere i dag. Han garanterte at det ikke ville bli "tåfislukt" av hverken føtter, sokker eller sko i dag iallefall. =0) Gode råd mot små og store "snørr-unger" mottas med takk =0).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå