Gå til innhold

6 mnd kontroll


Loppelill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi også!!!! Lillegutt veier nå 6930g og er 68.5cm lang:-).....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på kontroll i går. Alt er bra med lillegutt og han følger kurven sin. Er nå 8985 gr og 69 cm. Ikke rart jeg syntes at klærne i størrelse 68 begynte å bli litt små ...hihi

 

Ble skikkelig irritert på helsesøster (ikke hun vi pleier å ha...guskjelov). Etter å ha sittet å snakket om at Alver sover på magen om natten og at jeg hadde fortalt henne at han snur seg rundt ved en hver anledning som byr seg...spurte hun om han hadde begynt å snu seg ???? Hva med å høre etter.....?

Dessuten mente hun at det var på tide at vi fikk noen faste legge rutiner, etter at jeg hadde fortalt henne at han la seg til samme tid hver kveld og sover store deler av natten. Virker som hun gjør seg opp meninger uten å høre ordentlig etter hva jeg sier.....

Måtte bare få ut litt frustrasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har og vært på 6 mnd kontroll;)

 

Leo er 8035g, 68,5 cm lang og hodet husker jeg ikke:p

Ellers er alt bare bra med han , bittelitt rød i halsen, han har vært hes noen dager så det sjokkerte ikke. Så søt når han babla med den hese stemmen. Han kommer seg fremover på gulvet, hjelp!!! blir hektisk fremover ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ikke på 6mnd kontroll før dagen før Lotte blir 7 mnd..Det synes jeg er ganske sent..Var visst litt travelt på helsestasjonen,men allikevell=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på 6 månederskontroll også.

Snuppa veide nå 7090 gram og var 68 cm lang.

Ble målt til 68 cm forrige gang også, så tror nok ikke målingen i dag er helt riktig, men men.

 

Har fått vaksine igjen i dag også. Har gått veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan vi også skrive oss opp på denne lista:)

Vi var på 6 mnd kontroll i går og alt var fint. 7235g (2630) og 68 cm (47) Hodet var ca 43 cm tror jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...