Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 under noen omstendigheter angret på at dere fikk barnet deres?
mamman&andrea Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Jeg må ærlig innrømme at jeg av og til har tenkt tanken på hvordan livet mitt hadde vært om jeg ikke hadde jenta mi. Jeg er ung og er ikke sammen med barnefar, så mye ville vært annerledes. Det er mange drømmer som må legges på is eller legges helt vekk. Men, jeg elsker datteren min over alt og ville aldri bytta henne vekk. Hun veier mer enn nok opp for alt jeg "går glipp" av og gir meg mye glede i livet. Jeg skulle ønske jeg aldri hadde kommet opp i den situasjonen jeg var i når jeg fant ut at jeg var gravid, men som sagt, hun betyr alt for meg og ville ikke vært foruten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå