Gå til innhold

har dere noen gang ..


Anbefalte innlegg

Skrevet

under noen omstendigheter angret på at dere fikk barnet deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg av og til har tenkt tanken på hvordan livet mitt hadde vært om jeg ikke hadde jenta mi. Jeg er ung og er ikke sammen med barnefar, så mye ville vært annerledes. Det er mange drømmer som må legges på is eller legges helt vekk.

Men, jeg elsker datteren min over alt og ville aldri bytta henne vekk. Hun veier mer enn nok opp for alt jeg "går glipp" av og gir meg mye glede i livet.

Jeg skulle ønske jeg aldri hadde kommet opp i den situasjonen jeg var i når jeg fant ut at jeg var gravid, men som sagt, hun betyr alt for meg og ville ikke vært foruten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...