temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Er det noen av dere som har sett fjernkontrollen til dvd-spilleren min? Den er sporløst borte... Mistenker at Theodor vet hvor den er, men han sier jo ingenting annet enn dæ, næ, na og ytsj... Også jeg som tenkte jeg skulle trene litt pilates... Jaja, jeg får poppe litt popcorn istedenfor!
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 den ligger bak noen bøker i bokhylla.... for du la den opp noen bøker for tre uker siden, og vips så falt den bak. ca hylle fem nedenfra, nærmest tv'n. hilsen fru velgeråtrojegvetaltomandresgjemmesteder :-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2007 Nope, fordi jeg var så lei av å tørke støv at jeg har ikke bøkene mine i stua lenger... I kjelleren plager ikke støvet meg så mye... Atsjo!
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 he he..... ikke spes synsk med andre ord.... da ligger den under komfyren...
Velve Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Synes det med poppkorn høres bra ut. Han pilates kan vel trene sjæl? Theodor passer på at mamma er akkurat passse perfekt!
Ronja65 Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 He he... Vi skkulle se på Heartbrake hotell igår....Hvor var fjerrkontrollen??? Jo borte!!!! I dag fant jeg den i sofaen, ved siden av en pute:-))...Det var mer der....upps!!! en masse brødsmuler:-)). Morsom film forresten. Har akkurat levert den in til naboen, som er snart 40 og nyskilt, (med influensa)...Synes hun trenger en god latter:-))
Babyonboard ;-) Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Dette minnet meg om da fjernkontrollen forsvant i min brors hus... De leita og leita....Hele vintern lurte de på hvor den hadde blitt av, og største ungen fikk skylda.... Hadde sikkert ødelagt den... Men så kom de på at den sikkert hade blitt kasta ut og blitt under snøen.... Vente på våren med spenning... Fjernkontrollen dukka opp til våren den... Men ikke der de trodde! Lille tanteungen skulle ha på seg støvler i barnehagen, og mammaen inn i boden og finne frem støvlene.... Og der nedi den ene støvlen lå fjernkontrollen :-))) Lille snuppa hadde bare rydda den bort, og mammaen hadde rydda bort støvlene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå