Gjest Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Vi har kjøpt vogn, for den var på tilbud. Vi har også kjøpt startpakke til baby(klær) for det var også billlig, på ellos. Ellers er ingenting kjøpt eller ordnet. Rommet har vi ikke begynt på. Dere andre??
Divinity Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Vi ramlet over et billig pakketilbud på vogn og reiseseng Så det er boks, har også kjøpt stellekomode og pittelitt klær. Har vugge fra før, men må bestille madrass snart.
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 må jo kjøpe inn litt etterhvert, kikke litt og undersøke. hehe. vi solgte alt sist sommeren vi. vi river i med ny vogn, sete og vippestol, etter 3 unger vet hva man trenger og bruker eller ei. så har vi kjøpt noen gutteklær brukt pga gi bort pris. rosa blonder på gutn bli ikke så kult.litt innkjøp nå og da virker billigere, psykisk iallefall.hehe.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Vi har kjøpt vogn vi og det andre kjøper vi vel om noen mnd tenker jeg. Men har lyst til å ha alt klart i god tid før babyen kommer i juni.
*Silkeblomst* Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Vi har kjøpt litt klær, noen tepper og litt div mammautstyr som manuell brystpumpe osv. Kjøpte fordi det var på tilbud. Ellers har vi kjøpr ny madrass til en gammel familievugge og overmadrass. Har arvet 4 kartonger med barneklær som er brukt en gang, så vi er heldige sånn sett. Har også arvet et maxi cosi barnesete og en ammepute. Vogn, seng, vippestol og annet utstyr venter vi litt med, men vi har bestemt oss for hva vi skal ha. Har begynt så smått på barnerommet. Har malt litt, og funnet en kommode og en søt stol. Skal male noen fine bilder til å ha på veggen, så blir det blir så bra så! Har ennå god tid, lille jenta kommer ikke før 4 juli!
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 har seng, reiseseng, vugge, og noen kler fra før...så vi skal bare kjøpe bilstoler (nye til begge,har en gutt fra før), stellebord og vogn...og noen kler når vi hvet kjønn. gjør sånn som sist,kjøper fra uke 24 viss ting er på tilbud, og viss ikke alt er i hus innen 4 uker før termin så handles alt da. så handler vi ting som bleier og sånn litt før det skjer eller pappaen mens jeg og den lille hviler på sykehuset om fødselen skjer veldig tidlig....
Minnie_Moon Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Har arvet seng, dyner, voksipose og tripptrappstol. Har også fått beskjed om å bare hente klær hvis det er noe jeg vil ha. Ellers så har jeg kjøpt bilstol og stellekommode på salg, og en brukt vogn. Men rom til babyen føler jeg ikke det haster med da den skal sove inne hos oss de første mnd likevel. Skal pusse opp og lage barnerom i sommer tenkte jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå